flauwvallen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben 17 wk en 2 dg zwanger en viel vanmorgen flauw met mijn hoofd tegen het aanrecht voel me echt niet lekker wie heeft dit ook gehad en wat kan je er aan doen

liefs ineke

Hi meis,
Hoe komt het dat je flauwgevallen bent?
Heb je vaker last van? Anders kun je misschien beter contact opnemen met je huisarts of verloskundige. Succes meis x

ik heb geen idee heb het nog niet eerder gehad ik had net goed gegeten 2 boterhammen en 2 bekers melk en toen ging het mis zou het door de warmte kunnen komen voel me nu erg slapjes
liefs ineke

Hoi,

Het kan natuurlijk door de warmte komen, maar ik zou toch maar even de verloskundige bellen voor de zekerheid. het kan ook zijn dat je hb te laag is.

Succes.

liefs Annemarie

het zou door de warmte kunnen komen maar meid wel ff bellen he. als het mis is ( waar we nooit vanuit gaan uiteraard ) dan vergeef je het jezelf nooit he.

succes

Hoi Ineke,
Ik ben in dezelfde periode van mijn zwangerschap ook flauwgevallen. Schrok me te pletter en heb me de hele rest van de dag 'wiebelig' gevoeld. De verloskundige raadde me aan om niet te lang achtereen stil te staan en ook als ik overeind kwam uit bed of van de bank dat rustig aan te doen. Verder zei ze dat ik bouillon moest drinken als het zo warm was, zodat ik niet zo flauw werd. Hoop dat je er wat aan hebt. Maar sowieso wel goed om even de vk te bellen hoor.

Groetjes
Wasabimammie!

Hoi Ineke,

bij mijn eerste zwangerschap had ik daar ook een aantal keren last van.
Ik heb ergens gelezen dat dit zou kunnen komen door een te kort aan ijzer.
Nu slik ik gravitamon daar zit ijzer, foliumzuur en nog veel meer in. Schijnt gezond te zijn.
En of het daar aan ligt weet ik niet maar ik ben ondertussen 19 weken zwanger en heb nog geen last van flauwvallen of iets degelijks gehad.
Ook schijnt druivensuiker te helpen.
succes met je zwangerschap.

groetjes janneke

Hi,

Ik ben 2 wkn geleden 'snachts flauw gevallen...
Ik kreeg 's nachts erge buikkrampen (achteraf dus baarmoeder krampen) liep naar de wc, en daar lag ik... (helaas lagen mijn 2 voortanden er ook uit)

Ben naar de dokter gegaan, die kon niets vinden... ze heeft me overigens niet getest op zwangerschap. En nu blijk ik zwanger te zijn, nu 4.5 wk.
De dokter zegt nu achteraf dat de kans erg groot is dat ik daardoor ben flauwgevallen.

Nens

Terug
Bovenaan