flauwvallen!!

hey allemaal
ben er even weer tussen uit geweest we hadden geen internet meer
heb een vraagje
mijn zoontje van 17 maanden valt regelmatig flauw en met regelmatig bedoel ik 1 keer per dag
als hij   zich pijn doet huilt hij zich zelf achter de adem en valt dan flauw binnen een minuut is hij vaak wel bij en daarna is hij erg slaperig en moe hangerig
hebben jullie dit wel een meegemaakt ik hoop het niet natuurlijk want het is niet leuk om te zien hij begint helemaal met de ogen te draaien en valt als ik niet snel genoeg ben zo achterover
groetjes ineke

Hoi Ineke,

Dat klinkt heel akelig.
Ik heb het gelukkig bij Floris nog nooit meegemaakt. Hij vergeet wel eens te ademhalen als hij heel hard moet huilen maar hij neemt gelukkig wel weer op tijd een hap lucht.

Ben je hiermee weleens naar de dokter gegaan? Het is misschien redelijk onschuldig maar ik zou er toch wel eens met een dokter over hebben.

Succes.

Liefs Femke

ook ik zou naar de huisarts ermee gaan om te kijken of er wat aan gedaan kan worden en wat het is!aaron begint wel te kokhalzen als hij heel hard moet huilen maar is gelukkig nog nooit flauwgevallen en dat hoeft ook niet,lijkt me inderdaad een akelig gezicht!sterkte ermee en houd ons op de hoogte als je wilt!

groetjes nienke

Ik neem aan dat je hiermee al naar de huisarts bent geweest ......?
En anders zou ik dat per direct doen want ik vind het niet goed klinken, maar ik hoop dat het mee valt. sterkte en ik ben benieuwd wat het is.
groetjes!

Hoi,

Ik heb een nichtje dat het vroeger ook heeft gedaan toen ze klein was.
Ze huilde zo hard dat ze flauw viel, maar als snel had ze door dat ze daardoor enorm veel aandacht kreeg en toen ging ze het expres doen. Dat was een hele moelijke periode voor de ouders, want hoe ga je daar mee om?
Ik zou zeker wel naar de huisarts gaan want elk kind is anders en misschien is er toch wel een reden voor zuurstof te kort ofzo.

groeten Elke

hoi,
Mijn vriendin haar dochtertje heeft het ook gehad. telkens als ze hard huilde "bleef ze erin" en viel ze flauw. Me vriendin is toen naar haar huisarts gegaan en die zei dat het geen kwaad kon.  Heeft ze toch nog bij een andere huisarts om raad gevraagt en die zei het zelfde. Ze kreeg wel als tip mee dat als ze het weer deed moest ze haar laten schrikken(met een beetje water in het gezicht spetteren ofzo)dat ze weer adem ging happen. En dat werkte soms.  Me vriendin heeft het er toen bij neer gelegt maar bleef het toch altijd eng vinden.   Haar dochtertje heeft het tot haar 2 jaar gedaan en toen was het over.
Ik zou als ik jou was langs de huisarts gaan en je niet af laten schepen net als mijn vriendin. Haar dochtertje heeft er geen schade van opgelopen maar ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen.
Laat even weten wat je huisarts er van gezegt heeft.
groetjes cobie

hey hallo
ik ben gister met mijn zoontje naar de huisarts geweest ik mocht gelijk door naar de kinderarts in het ziekenhuis want die had een plekje over
nu gaan ze volgende week een EEG en CTG maken om te kijken of daar iets afwijkends op te zien is
mischien dat het toch nog te maken heeft met de psoriasis en vele hormoon zalfen en andere troep
nu gewoon even afwachten dus
groetjes ineke

spannend dus!even afwachten maar!succes ermee!hoop dat er niet iets ergs wordt gevonden en het kan best met die hormoonzalf,dat is echt troep!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan