Flauwvallen

Pff.. ik ben gisterochtend voor de 3e keer deze week bijna flauwgevallen. Steeds smorgens. Dan wordt het heel zwart en hoor ik mn oren suizen. Gisterochtend lag ik echt bijna gevloerd op mn werk. Strompelend heb ik nog een stoel weten te bereiken. Meteen op mn werk even bloedsuiker en Bloeddruk gecontroleerd, maar die waren goed. Nog meer zwangere vrouwen die hier last van hebben? En zoja, nog tips?
Dit is echt heel beroerd. En eng...

Ik heb er ook last van maar ben pas 1x echt flauwgevallen. Heb geen idee wat je ertegen kunt doen, langzaam opstaan etc. geven ze als tip mee. Maar bij mij helpt dat niet... Sterkte ermee!

Ik kom ff inbreken ben van het maart forum......ik heb dit in het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Ook tijdens het werk(thuiszorg) gelukkig nooit echt flauwgevallen maar zat er een aantal keer echt heel dicht tegen aan.
Idd wat jij schrijft nog net een stoel weten te bereiken.
Ik stond idd rustig op, tijdens de hond uitlaten at ik een banaan (voor de koolhydraten) en bij terugkomst 1-2 boterhammen met bijv appelstroop ofzo en k-melk.
Ik nam ALTIJD dextro's mee, want meestal voel je het wel een beetje opkomen ik nam dan gelijk 2-3 dextro's.
En dat hielp bij mij heel goed. Met name de dextro's deden wonderen.
Je hoort het wel vaker vroeg in de zwangerschap en is meestal een combi van je bloedsuikers en je bloeddruk die ff hun evenwicht moeten vinden.
Sucses en hoop dat je er wat aan hebt.
Bij mij was het tegen de 18 weken trouwens over.

gr louise

Dat wordt dextro's halen dus haha. Mijn onderdruk van m'n bloeddruk is aan de lage kant, dus heb zo'n vermoeden dat het daarmee te maken heeft. Maar meer zout eten (al is dat ook niet een geweldige oplossing) helpt niet en meer suikers tot me nemen heeft ook nog niet geholpen. Woensdag naar de vk, even voorleggen en dan maar zien wat er gezegd wordt.

Ja mijn onderdruk is ook een tijdje aan de lage kant geweest hoor zo rond de 55 dus ook niet bar hoog en dan die lage bloedsuikers..............de combi was niet echt top haha maar komt goed.

gr louise

Ik heb het de vorige zwangerschap ook gehad, toen mijn bloeddruk laag was. Die werd op een gegeven moment gelukkig vanzelf iets hoger. Het blijft vervelend...Ik had altijd het gevoel alsof de wereld zich dan afspeelde als een film, even rustig zitten en wat zouts eten hielp dan.
Succes ermee!

Hier nog eentje maar dan in een andere vorm.Ik krijg eerst allemaal sterretjes te zien in mijn gezichtsveld vervolgens in een hele sterke maatte en dan moet ik echt rustig op bed gaan liggen voor het weg is! het is zo vervelend..ze hadden mijn hb ook gecontrolleerd niks mis mee zei de gyn maarja nu blijf ik er dus wel last van houden.
sterkte !
xx

Terug
Bovenaan