flauwvallen

pfff maandag even met mijn man naar de albertheijn en ik stond voor de shampoo en werd me toch misselijk, buikpijn, hartkloppingen en zweten dus ik dacht ga ff mijn man maar zoeken. kom ik hem tegen dacht ie dat ik grapje maakte maar toen zag hij het ook wel mis gaan dus snel krukje gezocht en gaan zitten ging echt maar net goed. dus maar ff langs ha gefietst op terug weg en bloeddruk was gewoon goed maar pfff schrik zit er nu wel in. vrijdag hb prikken bij vk heb dan controle en hopen dat het niet meer gebeurd.

iemand dit ook wel eens gehad?

veel liefs

Hai moppie,

Ik heb er heel erg last van gehad tijdens de eerste 13/14 weken van mijn zwangerschap. Helaas kan je er niet veel tegen doen. Ik ben toen wel naar de huisarts gegaan en alles werd na gekeken. Alles bleek in orde te zijn. Mijn hb werd ook gecontroleerd en die is eigenlijk nog steeds goed. Was voor de zwangerschap 8.1 en nu 6.9 Ik heb wel ijzertabletten gekregen omdat ik zwanger ben van een tweeling.

Het is wel een enge gewaarwording hè meid. Let op dat je voldoende drinkt en af en toe een zout dropje of een Dextro wil ook nog weleens helpen.

Het gaat overigens wel over hoor. Sterkte en neem jezelf in acht.

Liefs Lynn (nov/dec mama)

hoi meiden

bedankt voor jullie reacties

steld me wel gerust dat er meer zijn die er last van hebben lynn bij mij is ook alles goed qua bloeddruk hb enzo dus hopen dat het klaar is

veel liefs

Terug
Bovenaan