Fles 22:00 overslaan?

<p>Hallo mama’s,    wij geven om 22;00 altijd nog een flesje van 120cc aan onze dochter van 7 weken oud. Alleen nu drinkt ze hem heel slecht tot niet op. Ongeveer 30/40 ml. s’nachts komt ze nog wel 1x. Zeggen jullie sla de fles van 22:00 over? Of toch maar blijven geven op de hoop dat ze straks de nacht niet meer komt.  Ik moet haar om 22:00 ook altijd echt wakker maken. Ze ligt heel diep te slapen. </p>
 
Lekker laten slapen joh. Voorals als ze zo diep slaapt en zo weinig drinkt. Maak je haar eigenlijk voor niets wakker. Dat zo’n kleintje nog een keertje wakker wordt is heel normaal voor die leeftijd. Ze gaat vanzelf doorslapen als ze eraan toe is
 
Hier ook een kindje van 7 weken, wij maken haar wel wakker. Daarna slaapt ze meestal 6 uur aaneengesloten. En wij dus ook :). Maar hier drinkt ze de fles wel helemaal leeg. 
 
Laten slapen, zeker als ze s nachts toch wel komt.
Ik maak mijn kinderen nooit wakker, vind het zo zielig... soms de laatste fles al om 17.30, soms om 20.00, net hoe de dag loopt.. en dan zie ik wel weer hoe het s nachts gaat! 
 
Laten slapen, zeker als ze s nachts toch wel komt.
Ik maak mijn kinderen nooit wakker, vind het zo zielig... soms de laatste fles al om 17.30, soms om 20.00, net hoe de dag loopt.. en dan zie ik wel weer hoe het s nachts gaat! 
 
Lekker laten slapen :)
Mijn zoontje krijgt tussen 18:15/18:30 de laatste fles, ik dacht toen ik maak hem wakker om 22:00 Maar kreeg hem niet wakker. Gewoon proberen :)
 
Terug
Bovenaan