Onze zoon is acht maanden. Op dit moment krijgt hij nog vier flessen van 180cc met zes schepjes. Eerste fles rond 7.00 uur uur helft als flesvoeding en helft voor pap. Dan om 10.00 uur fruithapje. 11.30 uur nog een fles. 14.00 uur na middagslaapje boterham. Deze eet hij steeds beter: laatste dagen hele boterham. 15.00-15.30 uur nog een fles. 17.30 uur groentehapje dat er ook goed in gaat. 18.30 uur fles voor slapen gaan. Gezien leeftijd en dat vaste voeding goed gaat denk ik dat het goed is om fles af te bouwen. Maar hij moet natuurlijk wel genoeg vocht binnen krijgen. We zijn begonnen met water uit 360 graden beker. Daar krijgt hij al wel wat uit, maar geen slokken.
Hoe hebben jullie dit aangepakt? Tips/adviezen? Minder voeding in fles maar wel voldoende vocht? Tweede of derde fles er helemaal af of twee halve flessen geven? Ik ben benieuwd! Alvast dank voor de reacties!
Hoe hebben jullie dit aangepakt? Tips/adviezen? Minder voeding in fles maar wel voldoende vocht? Tweede of derde fles er helemaal af of twee halve flessen geven? Ik ben benieuwd! Alvast dank voor de reacties!