fles en na bed...

Hallo,
Mijn dochtertje is morgen 3 wkn......hoeveel cc krijgen jullie kids van die leeftijd in de fles en brengen jullie het kindje dan na bed of blijft die nog even op...???en dan na bed.....?
Groetjes Gaby.

Hai hai Gaby,

Mijn zoontje was gisteren 3 weken hij krijgt 90 cc in de fles en daarna mag hij nog ff knuffelen met mama en dan breng ik hem naar bed.
Soms komt hij s'nachts ook weer ligt eraan hoelaat hij de laatste fles krijgt.

Succes met je dochtertje

Liefs Aarbei

Hoi aardbei,
Mijn dochtertje geef standaard 110 cc,3 keer per dag drinkt ze die op en de andere 3 tot 4 keer rond de 70/80.Als ik er maar 90 in doe dan vraagt ze echt om meer soms dan kon ik weer gaan warmen.Dus dan maar standaard 110.En dan gaat ze na bed gelijk na fles,meestal doe ik voor fles wat knuffelen enzo.Doe ik dat erna is ze klaar wakker.Ben zo benieuwd wanneer ze langer op kan blijven,weet jij dat toevallig?
Groetjes Gaby.

hoi hoi..

heeft de hoeveelheid cc niet met gewicht te maken..???
mijn meissie is morgen 4 wkn en die krijgt 150cc afgekolfde melk..
ze is dan ook bijna 4,5 kilo.!
en na de laaatste fles valt ze als een blok in slaap en gaat ze lekker naar bed..
knuffelen doen we tijdens het badje s,avonds..
heerlijk hoe fijn ze dat vind..!!

kus tanja
mama van Nika

Hallo,
Onze zoon is ondertussen al bijna 6 maanden oud. Maar ik heb in het begin ook liggen stoeien met de voeding en wanneer naar bed. Ik kreeg toen de tip om het volgende aan te houden. Voeden - verschonen - even spelen/knuffelen - moe dan naar bed. Hoe ouder je kindje wordt hoe langer hij/zij kan spelen, later ook in de box. Ze geven zelf wel aan wanneer ze moe zijn (gapen, bleekjes, jengelen, enz.) en dan leg je hem of haar wakker in bed.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Anke

Ik sluit me qua ritme bij Anke aan! Sinds wij dit doen met Amy gaat het stukken beter, het is echt een soort handleiding haha. Helaas kwamen wij daar pas met 3 maanden achter, maar goed. Met drie weken slapen de meeste beebs toch echt nog wel bijna de hele dag, behalve de voedingen. Daarna dus inderdaad even knuffelen/spelen tot ze moe worden en dan weer naar bed of bv. wandelwagen. Amy is nu bijna 4 maanden en de tijd dat ze wakker is varieert van drie kwartier tot twee uur.

Veel succes & plezier!!

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan