fles niet leeg drinken

A

Anoniem

Guest
goedemorgen,wat is het minimale wat kindjes van 6 maanden aan melk moeten drinken??anouk laat sinds kort steeds 80cc staan van elke fles,ze krijgt 4 flessen,3 van 200cc en 1 van 240cc.daarnaast fruit en groente,met gemak een potje.
als ik de fles warm houd dan drinkt ze soms wel het laatste nog op,maar ik wil niet elke keer met de flesje in de weer zijn om ze warm te houden.
wie meer hier last van
gr petra

Hoi Petra,

Als ik het zo lees, krijgt ze genoeg binnen, ze moeten minimaal 500 ml per dag drinken aan flesvoeding naast de fruit en groentehap en boterhammen.

groetjes Mariska

Oh ik zie dat ze nog geen brood eet... misschien kun je daarmee beginnen, ze kan toe zijn aan wat meer vaster voedsel?

Hoi Petra,
Ik denk dat 840 ook best aardig wat melk is hoor, en naast de potjes groente en fruit helemaal.
Lieve is nu 5,5 mnd en krijgt vijf keer 200 melk, verder nog niets, ze vind er gewoon niets aan nl..
Laat ook wel eens wat staan zelfs, ik geloof wel dat ze niet zomaar iets te kort komen hoor. Ze geven het wel aan.
Ik denk dat Lieve ook toe is aan een fles minder, maarja ze eet dus niets anders, walgt ervan...
Dus ik laat het nog even zo, zal wel eens overleggen met buro binnenkort. Ze is ook al weken verkouden en zo, dus hoop dat dat er ook mee te maken heeft. Het komt vanzelf wel. En soms hebben ze ineens een periode dat ze minder willen, en ineens drinken ze weer alles op. Zou me er niet te druk over maken.
Brood mag dacht ik pas vanaf 7 mnd toch?
Misschien een korstje oefenen?
Groetjes Rina.

hoi rina,ja dat zal wel genoeg zijn 840cc,maar ze laat steeds 80cc van elke fles staan.maar ze zal wel vol zitten van het vaste voedsel.zal wel eens op het cb vragen.het kan er best mee te maken hebben dat ze door verkoudheid niet willen eten,anouk was vorige week ook verkouden en hoefde geen fruit en groente.nu eet ze dat weer met smaak. gr petra

Terug
Bovenaan