fles niet leegdrinken?

Hoi hoi,

Probleempje... Mijn dochter drinkt vaak overdag haar fles niet leeg. Gevolg is dat ze zo ongeveer om het half uur wil drinken  en niet echt in slaap valt. Hierdoor is ze 's avonds wel moe en slaapt dan ook lekker gedurende de nacht. Ook als ik haar 's nachts nog een voeding geef, drinkt ze haar fles wel leeg. Het hele probleem is dus overdag, Ze ligt veel te huilen en wil continu drinken. Erg vermoeiend voor mij, maar ook voor haarzelf. Heeft iemand ervaring en/of tips?

groetjes Miranda mv Kyra (01-06-07)

Hallo Miranda,

Ik ben eigenlijk van het voorjaar2007 forum, maar vind het leuk om ook nog bij anderen mee te lezen..
Onze dochter (nu bijna 4 maanden) had daar ook last van, probeer eens een andere fles met eventueel een 1,2,3 speentje.
Wij gebruiken de difraxfles met de 1,2,3 speen, en daar ging het stukken beter mee. Het blijft echter geen grote "eter" maar ze drinkt wel genoeg om "vol" te zitten.

Groetjes en succes!

Liefs,
Nymue, mama van Kyara 13-03-2007

hoi hoi

ik gaf eerst borstvoeding maar omdat ze de borst niet pakte en ik steeds maar af moest kolven.. ben ik over gegaan op flesvoeding. toen ze de  borst  nog kreeg gaf ik steeds wanneer ze honger had resultaat was dat ze steeds maar kleine beetjes at.. nu met flesvd geef ik gewoon om de 3 uur.. in het begin wel vaak huilen natuurlijk en daardoor kreeg ze zo honger dat ze de flesje bijna leeg drinkt.. ze drinkt wel minder dat ze moet drinken maar zij zit er vol van en soms als ze blijf huilen en het is nog geen tijd voor de fles geef ik ook wel eens venkelthee help ook gelijk tegen de krampjes.

groetjes mama van djesslyn 1 maand oud

Hoi,

Ik sluit me aan bij djessie mijn dochter is nu 1 maand en drie weken en deed hetzelfde maar na een aantal dagen volhouden drie uur is drie uur dan krijgt ze wel honger, laat maar even huilen t,is zielig ik weet het maar anders loop je de hele dag flesjes aan te brengen en daar word je niet   vrolijk van heb nog twee andere weliswaar grote kids rondlopen die ook wat aandacht willen ze is na een maand 1 kilo aangekomen en als ik het zo nu zie lijkt het erop dat ze weer een kilo aangekomen is dus eronder leiden doet ze niet....

groetjes Bianca

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanmorgen ook nog even met het CB gebeld. ZIj adviseren ook om om de 3 uur te gaan voeden. Dus ik ben heel consequent geweest vandaag. En ze heeft zowaar twee slaapjes van ongeveer 3 uren gehad! Eerst wel huilen, maar later leek ze zich er ook bij neer te leggen. Na de slaapjes had ze ook echt honger en dronk ze lekker. Ik heb van de wijkverpleegkundige een boekje gekregen dat heet "Regelmaat brengt rust". Daarin staat ook wat je het best kunt doen. Dit moeten we nu vol zien te houden, dan gaat het vast beter.

groetjes Miranda

Terug
Bovenaan