Fles niet meer lekker?

Mijn zoontje Jonas van 7 maanden wil opeens de fles niet meer drinken.
De ochtendfles met pap gaat redelijk maar de rest van de dag wil hij
eigenlijk niet drinken. Sap en eten gaat prima. Kent iemand van jullie
dit probleem en zou ik misschien een ander merk voeding moeten gaan
proberen?



Groetje,



Danielle

 
Hoi,

mijn zoontje (bijna 8 maanden) heeft  twee weken geleden  ongeveer hetzelfde gehad. Zijn fles 's ochtends wilde hij wel, die 's avonds ook, maar  die van 11 uur vaak maar half en de van 15 uur helemaal niet.  
Ik me zorgen maken, want krijgt hij wel voldoende vocht binnen? Groeit hij dan wel goed? Stress (voor mij dan)(je wilt toch dat je kind goed eet en drinkt!). En iets anders drinken wilde hij ook niet.
Eten ging net als bij jouw zoontje wel goed.

Maar blijkbaar was het tijdelijk, want het  heeft ongeveer een week geduurd en  toen wilde hij zijn flessen weer wel.

Wellicht dat het bij jouw zoontje ook tijdelijk is? Houd in elk geval zijn plasluiers in de gaten. En bied hem wat anders dan dan opvolgmelk.

groetjes,
Judith
 
P.s.: mijn zoontje heet Younes, arabisch voor Jonas. Toevallig!
 
Ha Judith,

Nou ik hoop dat het tijdelijk is want ik begin er wel een beetje wanhopig van te worden. Het blijft tobben en ik vraag me inderdaad af of hij wel genoeg vocht binnenkrijgt. Aan de andere kant is hij nog steeds prima tevreden en plast hij nog genoeg. Even doorzetten dus maar....
 
Hoi, mijn zoontje weigerde met 9 maanden zijn fles melk, hij nam het wel uit een beker, misschien is hij er ook al aan toe? Het gekke is dat hij wel zijn diksap uit de fles wilt en niet uit een beker... Maar we blijven proberen! Groetjes, Hedy
 
hallo

Mijn zoontje wou de fles ook niet meer. Ik heb toen eerst een tuitbeker geprobeerd en ook die wou hij niet hebben later ben ik naar de drogist gegaan en heb toen een rietjesbeker gekocht het is wel wat soppen en proberen maar nu drinkt hij eruit alsof hij niets anders gewend is
misschien ook iets voor jullie om het uit te proberen De rietjesbeker is van de nuby en ook advent heeft er een. te koop bij kruitvat en de da
groetjes en veel succes
 
Terug
Bovenaan