Fles ophogen

<p>Onze zoon van bijna 8 weken drinkt al 3 weken 5x 150 ml. Hij meldde zich altijd rond de 4-5 uur daarmee en slaapt door. </p><p>Wij merken de laatste week dat hij zich steeds eerder begint te melden. Rond de 3 uur al. Ik denk dat hij dus meer honger begint te krijgen</p><p>Ik denk dat we de hoeveelheid op moeten bouwen. 5x 180? Of juist maar een 4e fles en dan meer hoeveelheid?</p><p>Wat denken jullie</p>

Hoi!
herkenbaar verhaal, onze kleine man had dat ook met 7 weken wij zijn in overleg met cb overgegaan naar 5 x 180 en mocht het weer gebeuren dat hij zo snel
komt voor zijn fles mochten we met de laatste en eerste fles 2 schepjes rijstebloem toevoegen. Na 1 week zijn wij hier ook mee begonnen.  Nu red hij de 5 uur met gemak en slaat hij regelmatig de laatste fles over. Overdag wil hij nog steeds wel eens om de 4 komen maar dat neem ik dan voor lief.  
Mijn advies is om wel even het cb te bellen, want ze kijken ook naar hoe zwaar je baby is etc.  Mijn kleine is nu 11,5 week en nog steeds een vreetmonstertje.. ? maar dat is niet aan hem te zien. Wij hebben een slanke lange baby en daarom mochten wij ook rijstebloem toevoegen. 

Hoi 
Als hij honger heeft zou ik idd de flessen ophogen en dan kijken of hij nog een 5e fles nodig heeft of dat hij aan 4 x 180 genoeg heeft zolang hij niet boven een liter voeding op een dag uitkomt  of een 6x een fles van 150 zou ook nog kunnen is kijken wat voor jullie het beste werkt

Terug
Bovenaan