Fles pap

Ha!

Naomi is gisteren twee geworden en toen ik haar vanmorgen op bed een fles pap gaf, dacht ik: Eigenlijkl ben je daar nu veels te groot voor, meisje.  Maar ja, toen ze de fles leeg had, zei ze: Lekkerrr!
In een andere topic las ik dat iemand zei: stoppen met die fles, is slecht voor de tanden. Dat is natuurlijk ook zo. Maar ja, ze vind het zelf echt heerlijk  en eerlijk is eerlijk: ik geniet er ook nog erg van, zo samen in het grote bed. (natuurlijk snap ik dat ik haar niet klein kan houden). Ik moet er ook wel bij zeggen dat het verder een nogal slechte eter is, dus dat ik blij ben dat ze 's morgens die (dunne) pap binnenkrijgt.

Wilmi

Hoi hoi,

Nou hier ook nog een kleine meid die vorige week 2 geworden is en nog 3 keer per dag uit de fles drinkt. 's Morgens en 's avonds een fles pap en tussen de middag een fles melk. Het overige drinkt ze uit een rietjesbeker of een pakje drinken. Hier ook een hele slechte eter dus ben al blij dat ze de pap lekker vindt. Dat hebben we dan maar weer binnen. En volgens mij is het alleen maar slecht als ze de fles mee naar bed nemen en dan heel de tijd op die fles kunnen sabbelen. Als ze hem zeg maar ook gelijk als fopspeen gebruiken.

Ik maak me er niet druk om. Ook dit zal ze wel een keer aangeven dat ze het niet meer wil. Ze drinkt vast op haar tiende niet meer uit de fles.

Fijne avond.

Lara krijgt alleen 's morgens als ze uit bed komt een flesje drinken. Terwijl ze die leeglurkt kunnen wij rustig d'r luier verwisselen en d'r pyama uittrekken en aankleden. Daarna gaat de fles in de vaatwasser en drinkt ze de rest van de dag uit de rietjesbeker en tuitbeker.

Als ze inderdaad maar niet continu met die fles in de mond rondlopen kan het vast niet zoveel kwaad. Wat je zegt; wees blij dat die pap er wel in gaat.

Ha dames,

Helaas herken ik niks in jullie verhalen. Jules (12 dec 2 jaar) drinkt al vanaf de zomer niet meer uit flessen, alleen maar uit bekers.
Ik zou me er niet te druk om maken. Volg je gevoel.

Ik ben nu zwanger en verwacht straks de tweede, als die met flesjes gaat drinken heb je kans dat Jules daar ook weer om vraagt en ik vind dat dat dan voor een keertje best moet kunnen.
Jules krijgt eigenlijk alleen nog pap als hij ziek of hangerig is. En dat is alweer even geleden geweest...

Nogmaals, geen zorgen. Volg je gevoel!!
Gr Antoi

Wij hebben hier nooit een papfles gehad, Elsa lust geen melk en dus ook geen pap. Elsa drinkt verder alles al uit een gewone beker. Dus hier al een tijd helemaal geen fles of rietjesbeker meer.

hier een slechte drinker. Ze krijgt 's ochtends 230 ml melk uit een fles en dat drinkt ze zo op. Terwijl ik verder moeite moet doen om haar goed te laten drinken.
Ik laat het nog even zo.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan