Wie heeft er tips voor mij....
onze dochter wordt over een kleine maand 1, maar door haar vroeggeboorte van dik 9 wk zit ze op een schema van 9 mnd. (Ze doet het verder prima, qua ontwikkeling ook, bijna geen achterstand meer te zien.)
Ze eet en drinkt opzich goed, geen grote hoeveelheden, maar groeit genoeg.
(=69cm en 7600gr)
Maar ze heeft nog altijd 4 flesje (waarvan 1xpap) melk. Terwijl ze naar 3 of eigenlijk al 2 mag.
De fles van 15.30 wil ze nog zo graag en komen we niet vanaf. Ze drinkt maar erg weinig roosvicee / thee. Ik bied de fles niet aan, maar iets anders rond 15.30. Hier drinkt ze nog maar 25cc van waardoor ze op een gegeven moment echt mopperig wordt, huilen enz. Zodra ze dan haar flesje melk krijgt is ze weer helemaal vrolijk.
Haar eetschema ziet er zo uit:
7u 150-5 en 1/4 brood en korstjes
10u rijstwafeltje en uit een beker wat slokjes drinken.
11.30 bordje pap (130ml water en 50g pap)
14.30 fruit of yoghurt
15.30 fles melk 120-4
17.30 avondeten
18.30 is ze moe en naar bedje
Ze meldt zich zelf dan rond 21u voor de pyjamapapje 200cc
(Brood wilde ze tussen de middag niet dus heb ik opgeruild met de pap en dat werkt wel.
Fruit at ze in de ochtend niet maar in de middag prima!)
Ik vraag me dus af of ze vanzelf die melk niet meer wil rond 15.30 en sap ofzo gaat drinken?! Of wat moet ik er mee doen...
Ze had nl altijd omneo voor moeilijke ontlasting en die is er in nr 3 niet meer. Hierdoor heeft ze dus erg harde ontlasting. Daarom wil ik ook graag die melkfles voor iets anders vervangen..
Nou een heel verhaal geworden, sorry, maar wie weet kan iemand me helpen
onze dochter wordt over een kleine maand 1, maar door haar vroeggeboorte van dik 9 wk zit ze op een schema van 9 mnd. (Ze doet het verder prima, qua ontwikkeling ook, bijna geen achterstand meer te zien.)
Ze eet en drinkt opzich goed, geen grote hoeveelheden, maar groeit genoeg.
(=69cm en 7600gr)
Maar ze heeft nog altijd 4 flesje (waarvan 1xpap) melk. Terwijl ze naar 3 of eigenlijk al 2 mag.
De fles van 15.30 wil ze nog zo graag en komen we niet vanaf. Ze drinkt maar erg weinig roosvicee / thee. Ik bied de fles niet aan, maar iets anders rond 15.30. Hier drinkt ze nog maar 25cc van waardoor ze op een gegeven moment echt mopperig wordt, huilen enz. Zodra ze dan haar flesje melk krijgt is ze weer helemaal vrolijk.
Haar eetschema ziet er zo uit:
7u 150-5 en 1/4 brood en korstjes
10u rijstwafeltje en uit een beker wat slokjes drinken.
11.30 bordje pap (130ml water en 50g pap)
14.30 fruit of yoghurt
15.30 fles melk 120-4
17.30 avondeten
18.30 is ze moe en naar bedje
Ze meldt zich zelf dan rond 21u voor de pyjamapapje 200cc
(Brood wilde ze tussen de middag niet dus heb ik opgeruild met de pap en dat werkt wel.
Fruit at ze in de ochtend niet maar in de middag prima!)
Ik vraag me dus af of ze vanzelf die melk niet meer wil rond 15.30 en sap ofzo gaat drinken?! Of wat moet ik er mee doen...
Ze had nl altijd omneo voor moeilijke ontlasting en die is er in nr 3 niet meer. Hierdoor heeft ze dus erg harde ontlasting. Daarom wil ik ook graag die melkfles voor iets anders vervangen..
Nou een heel verhaal geworden, sorry, maar wie weet kan iemand me helpen