Fles van 19 en 23u baby 3 mnd

<p>Hoi dames,</p><p>ik zou graag jullie advies willen. Mijn zoontje is 3 maanden en krijgt om de 4u ong 150cc+5schepjes.  Deze drinkt ie meestal, maar lang niet altijd leeg. </p><p>Zo dus ook om 19 en 23u. Nu is t zo dat hij elke nacht tussen 3 en 5u huilt om zijn speentje. Hij slaapt dan dus +\- 4-5u achter elkaar. (5u achter elkaar is in principe doorslapen, dat weet ik) maar om 23u krijgt ie ook een schep nutrix door zijn flesje, voor de verzadiging. Toch blijft ie komen snachts. </p><p>En t frapante is als we m om 19u in bed leggen hij soms slaapt tot 1.30! (Mama had zich ‘verslapen’ oeps..) dus zodoende weet ik dat. Hij kan t dus wel, maar zie dit uiteraard liever snachts. </p><p>Hoe hebben jullie dit aangepakt? </p><p>Groetjes Joyce </p>
 
180/6 gaan geven misschien en moet je hem wakker maken om 23u? Ik heb een tijdje de fles van 23 gewoon verplaats naar 01:00 want m’n dochter kwam ook steeds tussen 4-5 das niet prettig als je om 6u eruit moet dus dacht dan ben ik liever om 01:00 half uurtje wakker en ging ik vroeg naar bed.. of alleen de fles van 23 180/6 maken bv. Blijft altijd btje zoeken
 
Deed onze dochter ook. Dat slapen verschoof van zelf. Met 4 maanden was het 23 uur laatste fles en om 7 uur wakker maken voor de eerste. Wij gaven toen al 180ml en hadden dikkere voeding vanwege krampen.
 
Ja ik moet m elke avond om 22.45 wakker maken. En dan slaapt ie heel vast, heeft zeker een kwartier/20min nodig om wakker te worden. 
Eet om 19u vaak zijn hele fles leeg, 23u minder goed. Idee om dan die van 19u 150/5 te doen en die van 23u 180/6 misschien wel. Ik ga t eens uit proberen, dank jullie wel:) 
 
Wij hebben bij ons zoontje met 10 weken de laatste fles laten vallen, want wij moesten hem ook altijd wakker maken dan. Ik ben toen de fles om 8 uur/half 9 gaan verhogen naar 180. En meneertje sliep tot de dag erna 9 uur. Ik weet dat 10 weken erg vroeg is, maar op het CB zeiden ze, je moet gewoon naar hem kijken, als hij wilt slapen, laten slapen. Ze dachten dat hij zich dan midden in de nacht zou melden, maar gelukkig dus niet gehad. Ik zou het gewoon eens proberen. Niet geschoten, is altijd mis. 
 
Terug
Bovenaan