fles van 23.00 niet meer

we hebben de fles van 23.00 eraf gehaald.
hij dronk deze echt niet en het was alleen maar vervelend om hem ervoor wakker te maken.
moet dalijk ff naar het cb om te wegen en zn uitslag op zn lijfje te laten zien.
als hij goed aankomt is het prima he.... volgende week moet ik op afspraak bij het cb, eens kijken wat ze ervan vinden hahahaaha

hij slaapt nu dus van 19.30 tot 7.00.
hij word wo 11 weken (was een snelle bink he!)

Heeeey..

Die fles hebben wij er ook al langer uitgegooid.

Stan slaapt nu sinds 2 weken iedere nacht van half 10 tot half 7, en daarna nog eens tot 9.

Super man! Goed van Bjorm hoor.
Die kleintjes regelen het wel he

hallloooooooooooooo

Noah onze dochter is nu 11 weken en 3 dagen. We hebben afgelopen week een keer de laatste fles om 21.00-21.30 uur te geven en toen sliep ze door tot de volgende ochtend 7uur. Nou mochten we toch al niet klagen, want sinds 3 weken slaapt ze 's nachts al door ook al geven we rond 23.00uur nog de fles. Maar dus sinds een paar dagen ook als we de fles eerder geven. De ene keer wordt ze rond 06.30-07.00 uur en soms ook om 07.30 uur, maar dat is echt een luxe en we weten natuurlijk niet of dat ook zo blijft. Maar ik wil het wel wat vaker gaan proberen om de fles van 23.00uur te verschuiven naar rond half 10. Kunnen we zelf ook lekker vroeg onder de wol :). Soms heeft ze dus nog 6 voedingen op een dag en soms 5, dat kan toch geen kwaad??

Maar het is ideaal. Wat hebben we toch 'perfecte' kinderen he, dat ze het zelf nu al gaan regelen..hihi :p.

Liefs

Joyce

Heerlijk meiden, fijn dat jullie al zo lekker door kunnen pitten! Diederik drinkt 6 flessen tussen +/- 5.30 - 23.00 uur in. Ik heb echter het idee dat hij toe is aan meer per keer en minder flessen, want wij moeten hem 's avonds ook wakker maken voor de laatste fles. Maar hij drinkt hem dan op zich wel goed op. En vanmorgen leek hij niet genoeg te hebben aan zijn fles. De laatste dagen zie ik sowieso dat hij nog lekker zit te smakken als zijn fles al op is. Dus ik ga misschien maar iets ophogen. Maar ik zit al boven de 900 cc en ik ben bang dat ik straks anders niet meer ' in huis heb' om hem weer tevreden te houden. Hij mag de komende tijd niet meer dan 1000 cc per dag. En volgens mij mag rijstebloem toevoegen pas vanaf 4 maanden... maar ja, het is een groot ventje, ik denk dat hij al hard richting 7 kilo gaat nu. Nou goed, donderdag cb, ik zal eens overleggen.

Ik hou trouwens de late avondvoeding in stand tot hij de nacht echt altijd en lang genoeg doorslaapt. Nu wisselt dat nog iets teveel. Maar ik ben al erg blij met dit ritme, ik heb dit weekend een paar keer 8 uur per nacht geslapen, HEERLIJK! Dat was lang geleden ;-)

hey blossom, bjorn zit ook al een tijdje op 180 cc per fles en sliep al 6 weken s-nachts door.
ik zou idd even wachten tot de nachten goed gaan.

hahahaha 8 uur mogen slapen achter elkaar... 20 weken geleden was dat heel normaal....

Hoooi!!

Onze kleine dame krijgt ook haar flesje nog om 0.00 uur. Ze krijgt per fles 180 cc en 5 voedingen per dag. Ook wij moeten haar wakker maken voor de laatste voeding en dat is zo vervelend. Ze ligt dan nog zo heerlijk te slapen. Maar ja, ze moet natuurlijk wel aan haar aantal voedingen komen. meer dan 180 cc eet ze nog niet. Lastig hoor! in weze als we haar de fles om 0.00 uur geven dan slaapt ze door tot 08.00 uur, dus dat is wel lekker..

XXX Rachel

Terug
Bovenaan