fles van 23.00 uur toch maar laten vervallen of net niet??

A

Anoniem

Guest
Ik zit alweer te twijfelen (zoals altijd...).
Ze drinkt de laatste tijd van de 5 flessen die ze krijgt, ongeveer 1 fles in totaal niet leeg! (ze krijgt 180cc en 6 scheppen). Ook heeft ze een paar dagen geleden weer wat gespuugd..
Ik weet het echt effe niet meer wat ik nu het beste kan doen.
Zou ze gewoon even minder zin in de fles hebben/een beetje van slag zijn door een sprongetje ofzo (daar zit ze zowieso middan in nu! Dat merk ik aan alles!)
Of zouden die 5 flessen gewoon echt teveel zijn en zou ik die laatste van 23.00 weg moeten laten?? Maar ja, dan heeft ze al zo weinig gedronken op een dag, en als ze die van 23.00 dan niet krijgt is het weer 1 hele fles minder...Maar goed, dat is misschien alleen de eerste dag. De dag erna zal ze (hoop ik!) toch wel honger hebben??

Ik hoor (lees!) trouwens wel vaker dat baby's in 1 keer teveel hebben aan die flessen, maar vind dit eigenlijk best raar. Ze worden alleen maar groter en dan zouden ze normaal toch meer nodig hebben?? En dat beetje fruit wat ze eet is echt niet evenveel als een hele fles  

Hoop dat jullie mijn verhaal een beetje snappen want ik ben hier gewoon hardop aan het denken! Hahaha

Hoi, hoi,

wat was jullie huidige voedingsschema? Wij proberen nu te eindigen om 20:00 met de fles, met nutrix erin (ook pas een paar dagen) Gisteren avond heeft  Isis om 20:00 gedronken en lag ze om 21:15 in bed, en sliep door tot 7.00, erg goed al. Maar wij zijn ook weer zoekend naar dagschema, vandaag loopt het tot nu toe goed..........Haar schema is nu 7, 11.30, 15.30 en 20:00, gem. slaapt ze nog 2 uur tussen de flesjes, maar dat scheelt ook per dag. Ook moet ze nu weleens wachten op flesje (zie andere topics)
Nu drinkt ze 4 x 210+7 schepjes (laatste fles met nutrix) spuugt ze stukken minder dan met 5 flesjes! Zou toch fijn zijn, voor 22:00 zelf ook naar bed kunnen (of niet, maar je hebt de keuze)
Thnx voor je reactie op andere topic m.b.t mijn slecht slapen en piekeren enz. Geloof wel dat het goed komt, heb heel lieve mensen om me heen, en tuurlijk mijn lief meisje,
hou je me op de hoogte van die 23:00 fles, ben benieuwd wat je gaat doen. Ik vind en vond het ook spannend om die te laten vallen...................
x Esther

Hey!

Ons schema nu is: (ze krijgt 180cc en 6 scheppen nutrilon)
8.00- 12.00-16.00-19.00-23.00

Tussendoor krijgt ze af en toe groente of fruit, maar dat is maar net hoe het uitkomt. Meestal tussen 16.00 en 19.00 omdat ze dan niet wil slapen, maar er zijn ook dagen dat ze heel goed slaapt en dan ga ik haar er niet voor wakker maken.
Ik zou dus de fles van 19.00 naar 20.00 kunnen zetten (maar ja, ik geef die fles om 19.00 omdat ze dan echt heel erg moe is en echt moet slapen...)
Moeilijk he...maar ik denk toch dat ik het donderdag ga proberen! Vrijdag hoef ik niet te werken, dus als ze dan snachts wakker zou worden enzo dan is dat niet zo erg.

En met jou komt het zeker goed! Het is moeilijk maar lieve mensen om je heen is al heeel veel waard!! En veel praten, ook erg belangrijk! Gewoon  meteen zeggen wat je voelt of denkt en niet alles voor jezelf houden..
Komt wel goed...

Ik hou je op de hoogte!

X 4dec  

Terug
Bovenaan