Fles verstopt met Nutrilon 3

Hoi moeders,

Ik had even een vraagje. Sinds een een week ben ik overgegaan op Nutrilon 3. Sionds ik deze voeding gebruik zit de speen van de fles steeds verstopt. Ik gebruik Avent flessen met nummer 4 speen. Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Ik schud de voeding minstens 30 seconden en moet daarna de speen goed uitspoelen met mijn dochter kunnen drinken.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Groetjes Nathalie
 
HOI,

wat nog wel eens wil helpen is de fles eerst tussen je handen "rollen" en dan pas schudden. Dan zit de voeding al door het water en ontstaan er minder makkelijk klontjes die gelijk naar de speen toegaan.

succes en groetjes  Sam
 
Hoi,

Ik had dit probleem met mijn oudste dochter. Ze kreeg Omneo en die zat ook vaak vast in de speen, waardoor ze er geen drinken uit kreeg en heel boos werd. Je moet zorgen dat het water goed warm is, dus het liefst net gekookt. Met van te voren flesjes maken en dan opwarmen in de magnetron kreeg ik sowieso probemen, dus dat deed ik niet. En direct schudden. Ik deed wel eens de poeder in de fles en ging dan de poederdoos dicht maken en mijn handen wassen, en dan pas schudden, maar dan was het te laat.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
Dees
 
Terug
Bovenaan