fles weigeren 8mnd na krijgen tandjes

help
mijn dochter krijgt op de crech altijd afgekolde melk mee in flesjes en sinds ze vorige week opeens 2 tandjes kreeg drinkt ze geen druppel meer uit de flesjes
ze krijgt al vanaf 6 weken flesjes en deed wel vaker moeilijk maar nu drinkt ze daar helemaal niks meer.
watmoet ik nou, gewoon elke keer laten aanbieden in de hoop dat het gewoon een springetje is of wat anders.
ik maak me best wel druk want het is al geen dikkertje ze weegt net 6,5 kg bij 8 mnd oud.
fruit hap eet ze wel en 1 droog crackertje, maar dat is niet genoeg voor de hele dag
en dat 3 dagen per week.

Hoi,

Ik wilde hier even op reageren omdat mijn dochtertje precies hetzelfde heeft gehad! Alleen, ze krijgt geen bv maar alleen de fles, dus hier was het elke dag een strijd!!
Ze heeft toen een dikke week geen fles gedronken (echt geen druppel!)!
Ben het wel blijven proberen maar ze wilde niet. Ik heb toen meestal van de melk wat pap gemaakt omdat ze van een lepel wel redelijk at, maar ook niet echt veel. Maar goed, zo had ze tenminste IETS binnen..
Verder leefde ze voornamelijk op fruit, want dat at ze wel goed. Ik heb haar die week vaak wel 3 keer op een dag fruit gegeven, zodat ze toch vocht binnen kreeg. (gewoon sap ofzop drinken wilde ze ook niet).
Uiteindelijk is ze gewoon weer beginnen te drinken, smiddags wilde ze nog niet en savonds dronk ze ineens weer de hele fles leeg!
Gewoon blijven aanbieden dus, en dan komt het vanzelf wel weer.
En misschien dus pap ervan maken?

Succes ermee!

hoi
ben blij dat ze niet de enige is dus.
ze hebben op de crech vandaag ook pap geprobeerd maar helaas paar happen en dan heel zielig gaan huilen.
mijn idee was dus ook blijven aanbieden, de aanhouder wint he zeggen ze toch?
maar ik heb dus echt een heel eigenwijs dondersteentje,maar wel een schatje.
dan vraag ik maar of ze wat fruit extra geven
ze heeft vanavond wel bv gedronken bij mij maar ook niet echt veel, komt mischien wel door de tandjes,we kijken het maar even aan

Terug
Bovenaan