Fles weigeren, wat nu?

<p>Hey! Tandjes leed hierzo! Maar begin te twijfelen of er niet neer speelt.. ondertussen is het zo erg dat er maar +/- 300 per dag word gedronken.</p><p>Veel gillen, huilen, overstrekken en slapen zit er al niet meer in. Eerst kon hij net zoals altijd nog in zijn bedje slapen. Af en toe wou dat niet meer en ging ik wandelen. Nu is het zo erg dat hih in de auto zelfs door kan gillen krijsen en huilen sinds 2 dagen. Hij heeft zo'n honger maar krijg er niks meer in..</p><p>Een zetpil geeft iets verlichting maar niet veel. Onze oppas weet er geen raad mee (Fijn hé zo'n oppas) dus ik zit jawel verplicht thuis.</p><p>Hij heeft zeer weinig natte luiers.. </p><p>Dit is toch wel heel erg heftig? Wat moet ik nou toch..</p><p> </p>
 
Bel de huisartsenpost of morgen de huisarts. Misschien heeft hij wel last van zijn keel of iets anders waardoor hij niet wil drinken en zoveel huilt en gilt. Hij moet echt nog wel 4-6 plasluiers hebben op een dag. 
 
Zijn dinsdag bij de HA geweest en die kon toen niks vinden. Moesten maar afwachten.. maar op dat moment was hij alleen hangerig en wat huileriger dan normaal..
 
Mijn dochtertje van ruim 9 maanden weigert al ruim 3 maanden haar fles. Ik geef nog wel borstvoeding, maar ook dat is grotendeels afgebouwd en ik ben er niet altijd. 
Wat bij haar helpt is pap (daar eet ze 2 borden van als ik er niet ben), yoghurt extra fruit en groente voor het vocht. Verder leert ze uit een bekertje drinken (alleen water, want melk wil ze niet uit een beker). Ik heb de Difrax oefenbeker.
Hoe oud is hij, kun je al net zo compenseren als ik?
 
Ik zou de huisartsenpost bellen! Omdat je zegt dat hij nog maar weinig plasluiers heeft, en uitdroging snel kan gaan bij baby'tjes. Ik wil je uiteraard niet onnodig bang maken, maar bellen kan altijd. Dan kunnen zij je adviseren of je langs moet komen of dat je het nog even moet aanzien. Succes ermee! 
 
Mijn zoontje deed gisteren hetzelfde. HAP gebeld na 3 geweigerde flessen en mocht gelijk langskomen. Uiteraard net voor we wilden gaan dronk hij een fles in 1 teug leeg, dus toen mochten we thuis blijven. 
 
Hij is inderdaad nog erg jong. Houd contact met de huisarts of je ors moet gaan geven, zetpil voor het eren of iets anders. Uitdroging kan inderdaad snel gaan, maar dit zal niet de laatste keer zijn vrees ik. Succes
 
Terug
Bovenaan