Fles weigeren

<p>Dochterlief is 5 maanden en 12 dagen oud. Ze weigerd sinds gisteren haar 11 uur en 3 uur fles. Ze drinkt wel de flessen van 7/19 en om middennacht. Ze drinkt dan de flessen 210 helemaal leeg. Daarnaast eet ze om 12 uur een potje fruit en tussen 5 en half 6 een potje groente. Water en een beetje diksap accepteerd ze alleen via een lepeltje.</p><p>Ik ben een beetje radeloos omdat ze 2 flessen overslaat. Ze heeft 2 tandjes en krijgt daarvoor dentinox</p><p>Iemand misschien tips?</p><p>Groetjes Exantia</p>

Door haar tandjes misschien?of misschien heeft ze eventjes geen honger daarna? Je zou ook 07.00 fles 9.30 fruit en rond lunchtijd een fles kunnen doen? Om 15.00 weer een fles en dan avondeten en flesje voor naar bed gaan?

Misschien even wat minder behoefte aan melk? Kan zoveel redenen hebben waarom flessen ineens (tijdelijk) worden geweigerd. Maar ze drinkt evengoed nog 3 goede flessen en daarnaast nog een goede fruit- en groentehap. En nog maar één dag ook echt.  Als ik het zo lees komt ze waarschijnlijk niets tekort en snap ik echt werkelijk niet waar je je zo druk om maakt.. Het is ook nog maar één dagje, waar hebben we het over..?

Klinkt ook als grote hoeveelheid voor haar. Hoe zwaar is ze? 5x210 en twee potjes is wel flink. Mijn zoontje is even oud en weegt 9 kg. Hij krijgt 'maar' 5x180 en een paar oefenhapjes. Wat ik bedoel te zeggen is: misschien heeft ze gewoon genoeg?

Terug
Bovenaan