fles weigeren

heb net geprobeerd een flesje te geven, maar dat wilde meneer absoluut niet, krijsen, tot hysterisch aan toe. Met hem rondlopen en tv kijken dan werd hij stil anders niet. Uiteindelijk hebben we hem in bad gedaan en werd hij rustig, maar wil nog steeds geen fles terwijl hij wel driftig op zijn speen zuigt. Wat kan dit zijn?

Hoop dat hij de volgende fles wel wil hebben!!!
 
Hoe oud is uw zoontje ? Onze dochter is ruim 7 maanden en wil ook helemaal niet goed meer een fles drinken. Ze doet alles veel beter met een lepeltje, maar een hele fles mety een lepeltje op voeren zie ik ook niet zo zitten. Nu maak ik het soms iets dikker met rijstebloem. Mijn idee erover is dat onze dochter die fles gewoon beu is en nu alles met een lepeltje wil ontdekken. Dat vind ze namelijk geweldig. Succes groetjes Wilma



 
heb het zelfde gehad met mijn dochter van 6 weken blijkt dat ze spruw heeft dat ik een schimmel op de tong en de pap doet erg pijn brand op de tong dus je moet ff kijken of de tong wit is en dan ff naar de dokter gaan als het zo is krijg je wat voor succes
 
Hij is 13 weken, maar goed, de laatste fles heeft hij wel gedronken, had gewoon geen zin denk ik! Hij is namelijk behoorlijk eigenwijs. Heeft hij niet van mij hoor!
 
Terug
Bovenaan