Fles Weigeren..

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

Ik geef sinds de geboorte BV, nu ruim 11 weken. Nu ga ik over 6 weken aan het werk en wil ik de BV gaan afbouwen naar flesvoeding. Ook gezien het feit dat ik er ontzettend moe van wordt. Wel wil ik dit in een rustige overgang gaan doen. Nu ben ik 2 dagen bezig om 1 x per dag de BV te vervangen voor flesvoeding, maar de kleine weigert de fles. Na ongeveer 20 min krijsen pakt ze hem wel en drinkt ook, alleen laat ze hem na een tijdje weer los, waardoor het weer van voor af aan begint. Ze lust de Nutrilon die ik geef wel, want na een lange tijd krijgt ze zeker 130ml binnen.

Heeft iemand tips m het aanpakken van de fles te vergemakkelijken?

Haar zelf naar de fles te laten grijpen en hem dan te geven als een soort spelletje werkt nog niet..

Gr Mellanie                                

Hoi Mellanie,  

he, ***forum!!!

Heb je al eens een flesje geprobeerd met borstvoeding erin? Dan kan ze wennen aan  de fles met toch de  vertrouwde smaak van bv.    Je kan eventueel dan nog wat bv op de speen van de fles doen zodat ze proeft  wat ze krijgt.  Geef je de fles zelf? Anders kan je nog proberen om iemand anders de fles te  laten geven, want het kan ook  dat ze  denkt van ga weg met die fles, want je hebt wel iets beters voor me!  Ik hoop dat  je wat aan mijn tips hebt.  

Succes ermee!!!

Groetjes van Marloes            

Terug
Bovenaan