fles weigering

hallo,

mijn dochter van bijna 6 weken is sinds deze week enorm aan het stuntelen met de fles.
ze wil in het begin de speen niet pakken en ik ben echt 5 minuten aan het worstelen voordat ze goed drinkt.
herkent iemand dit en heeft er iemand nog tips.
 
Heeft ze hier voor de borst gehad of dronk ze toen wel uit het flesje?

Als ze eerst de borst heeft gehad kan het zijn dat ze moet wennen. Maar misschien is de speen te groot of het gaatje waardoor ze zich verslikt. Dat gebeurt heel vaak.

Groetjes joyce mama van Mara vandaag 7 maanden
 
mijn kindje weigerde ook van het begin af aan de fles heb alle spenen uitgeprobeert niets hielp.
ben toen de melk met een lepeltje gaan geven en toen ze 4 maanden was er wat pap doorgedaan , geef als hij melk wat pap erbij dan lukt het wel
 
Als ze eerst wel haar fles goed dronk en het echt sinds deze week is dan denk ik eerder dat het regeldagen zijn die zijn meestal met de 2,6,en 12 weken.

groetjes joyce mama van Mara 7 maanden
 
Hoi Geanda,
Ik ben er bij Niels juist mee opgehouden steeds een andere speen te proberen. Dat deed ik namelijk heel vaak op zoek naar de beste, omdat hij te snel dronk en veel lucht binnen kreeg (ik heb een hele verzameling!!) Hij raakte ervan in de war. Op elke speen moet je op een andere manier zuigen. Nu krijgt hij altijd dezelfde speen. Op elke fles die ik heb heb ik dezelfde soort speen gekocht. Het scheelt wel. Alleen als hij heel onrustig is geweest en vaak een speentje heeft gehad vindt hij het nog moeilijk. Maar het gaat een stuk rustiger nu.

Veel succes,
Groetjes,
Machteld
 
Terug
Bovenaan