Ik heb een zoontje van 3,5 maand oud. Tot op heden geef ik volledige borstvoeding, grotendeels door dat hij niet uit een fles wil drinken. Ik heb nu de difrax fles gekocht met de kers speen en geef hem om te oefenen wat water met een beetje suiker en nu wil hij wel drinken. Dus een tip voor iedereen die zijn of haar baby wil laten wennen aan de fles: difrax + water met een beetje suiker.
Nu moet ik nog proberen of hij wel flesvoeding wil drinken.
Omdat hij ook om de 2 uren drinken wil hebben ben ik zo vreselijk gebonden, ik kan geen kant op. Zijn er meer mensen die met dit probleem zitten? Ik wil graag weer gaan werken, maar dat kan dus nu nog niet, omdat mijn zoontje volledig van mij afhankelijk is. Eerst is het leuk maar na drie maanden begin ik tot een beetje depressief te worden.
Groetjes Tjitske
Nu moet ik nog proberen of hij wel flesvoeding wil drinken.
Omdat hij ook om de 2 uren drinken wil hebben ben ik zo vreselijk gebonden, ik kan geen kant op. Zijn er meer mensen die met dit probleem zitten? Ik wil graag weer gaan werken, maar dat kan dus nu nog niet, omdat mijn zoontje volledig van mij afhankelijk is. Eerst is het leuk maar na drie maanden begin ik tot een beetje depressief te worden.
Groetjes Tjitske