fles

Tja weer een vraag over die voedingen en flessen.....

Yoëll drinkt sinds een paar dagen zijn flessen moeizaam of niet helemaal leeg. Gister had hij ook  wat verhoging, overgegeven en al een paar dagen een beetje snotterig.
Nu heeft hij naar mijn idee niet echt last van dat snot, want hij ademt gewoon door zijn neus en zijn speen accepteerd hij ook.
Hij is nu 5 maanden en vroeg me af of dat erbij hoort dat hij weer wat minder drinkt per keer.
Hij krijgt om 8uur, 12.30 en om 21 een fles van 210 water +voeding, waarvan die van 21 uur een papfles is. En om 16.30 krijgt hij 180cc water +voeding, omdat hij om 18.15 groente krijgt. 's Morgens krijgt hij fruit en 's middags een bambixkoekje met wat sap of thee, maar dat drinkt hij amper.

Wie herkend dit of weet hoe het zit?

Gr Pauline mv Yoëll

Hoi Pauline,

't Is toch wat met die voedingen, he? Elke keer als je in een lekker ritme zit verandert er weer iets, om wanhopig van te worden!
Mijn meisje is net sinds een paar weken van 5 naar 4 flessen gegaan en we gaan komend weekend beginnen met De Fruithap, dus daarover kan ik nog niet oordelen, maar kan het niet zo zijn dat Yoëll een virusje te pakken heeft en dus gewoon een beetje ziekjes is?
Isis is enkele weken geleden ruim een week ziek geweest (flessen laten staan, diarree, veel spugen) en die bleek een buikvirus te hebben. Volgens onze huisarts heerst het en baby's hebben natuurlijk weinig weerstand.

Ik vond het afschuwelijk om Isis zo te zien, maar gelukkig was na een dag of 5 het ergste voorbij en vanaf dat moment ging het weer de goede kant op. Na ruim een week was ze weer helemaal de oude, en nu lurkt ze haar flessen weer als vanouds tot op de laatste druppel leeg.

Wat het ook blijkt te zijn: sterkte en succes ermee!

Groetjes,
Myrna, mama van Isis (05-09-2006)

Tja meneertje heeft dus gewoon (nou ja gewoon) e griepje.
Hij heeft een half uur geslapen vanmorgen en werd heel hard huilend wakker.
Hij wil alleen maar bij mij zitten, nou ja hangen.
En slaapt nu dus ook op mij.
Dat wordt dus een dagje bank zitten voor mama.

Pauline

Kan ook gezellig zijn! Je moet alleen niets willen doen. Als je zo Yoëll gelukkiger maakt in z'n griepje, dan doe je dat toch lekker.
Sterkte ermee!
Liefs Phira

Terug
Bovenaan