flesje, badje, bedje! Of.............omgekeerd

Hoi dames,
ben ik weer, Isis krijgt na haar vierde fles een badje, waar ze erg van geniet! Week geleden haar wakker gemaakt om 19:30, een badje gegeven en daarna de fles. Was geen succes.........ergens begrijpelijk, word ze al wakker gemaakt en krijgt ze ipv een fles eerst een badje, beetje onduidelijk! Blijven deze volgorde aanhouden, als dat slaapje ervoor echt korter word kunnen we t weer een keer omdraaien en na de fles naar bed! Baby's zijn gewoontediertjes, veranderingen is wennen (trouwens......... geldt voor mama ook)!
x Esther

Wij doen: eerst badje en daarna de fles. Anders wordt hier alles ondergespuugd.

Hihi...maar dat doen we altijd al zo en na het badje moet er ook een fles klaarstaan anders is het brullen.

Het beste is gewoon toch om naar je kindje te kijken.

Mijn zoontje sliep bijv. eerst van 11.00u tot 14.30u. Hij kreeg dan om 15.00u de fles.

Maar sinds een paar dagen word hij steeds om 13.30u alweer wakker.

Hij gaat dan huilen en als ik hem laat liggen huilt hij zechzelf weer in slaap.

Op zich slaapt hij dan nog wel een klein half uurtje maar ik vond het zo zielig.

Vanmiddag heb ik hem er om 13.30 gewoon uitgehaald en een groentehap gegeven.

Daarna zijn we boodschappen gaan doen en wandelen. 15.00u een flesje
gegeven en nu ligt ie weer op bed. Ik zie wel hoe laat meneertje zich
weer meld.

Succes met je meissie...

XMariska

Hoi Issie,
is inderdaad heel goed om naar je kleintje te luisteren, probeer ik altijd wel! Over twee weken beginnen wij ook met fruit en groentehapje, leuk!
 x Esther

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2007 15:49:24'));

Wij doen: eerst badje en daarna de fles. Anders wordt hier alles ondergespuugd.
Hihi...maar dat doen we altijd al zo en na het badje moet er ook een fles klaarstaan anders is het brullen.

Zo gaat het bij ons in huis ook! Vanaf het begin ook al zo gedaan. En inderdaad, een verandering is toch niet  echt prettig voor die kleintje...maar soms kan het niet anders.

Succes !

Doei  
Anita  

Wij hebben nog altijd het "ziekenhuisritme", dus eerst badje, dan borstvoeding en dan bedje. Zo verschoon ik ook altijd voor de voeding en niet erna, hebben we wel geprobeerd om te veranderen omdat ze tijdens de voeding vaak poept maar dan raakte ze helemaal in de war.
Ach ja..

Wij doen ook al vanaf het begin: eerst badje, dan de fles (anders spuugt ze inderdaad..) en dan naar bed! Vind het ook wel lekker eigenlijk, als ze net in bad is geweest lekker het flesje geven, dan is ze zo lekker rustig en helemaal relaxt van het badje..
Verschonen   doen we ook voor de fles, vanaf het begin al, omdat ze in het begin weer te wakker werd van het verschonen na de fles en dan niet meer wilde slapen. Ik kijk wel altijd nog even voordat ze gaat slapen of ze gepoept heeft.

ik begrijp dat veel kleintjes eerst badje krijgen en dan fles en dan bed. Denk als Isis straks bijvoeding krijgt dat ze dan ook voor  laatste flesje in bad gaat.
Ben benieuwd als ze om 19.30 laatste felsje krijgt en om 21:00 in bed ligt of ze dan doorslaapt tot 7:00uur..als dat zo blijkt, ga ik dat doen. Is de avond voor ons iets langer en ligt zij niet te laat op bed (na 21:00 merk je dat ze toe is aan de nacht) Hou jullie op de hoogte,
x Esther

Hoi Esther,

Hihihi, als ik dat zo lees lijkt je dochtertje wel op mama ! Maar je hebt wel een heel goed punt van die bijvoeding. Wij zijn net begonnen en echt, je hele schema ligt dan overhoop, dus als je wat gaat veranderen in je ritme dan is dat inderdaad  het moment

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan