flesje geven

Hoi allemaal,

Zoals sommigen van jullie weten ben ik bezig met het afbouwen van bv. Nu krijgt mijn kereltje alweer drie keer op een dag een flesje en ik zie hem dikker worden ( gelukkig).
Nu heb ik het volgende probleem. Mijn Hjerre drinkt zijn flesje in maximaal tien minuten leeg en vaak is hij nog sneller. Hij slokt alles in een keer naar binnen. Na afloop is het huilen omdat meneer nog wilt zuigen. ( ik gebruik voor de fles stand 1). Volgens mij is het helemaal niet goed dat hij zo snel zijn flesje leegdrinkt toch? Hij laat wel gewoon na afloop een paar boertjes en is verder heel tevreden. Hoe kan ik hem wat langzamer laten drinken?

Groetjes Hanneke

Hoi,

Dat hadden wij ook.
Maar hij had ook krampjes erna en zijn we overgegaan op comfort van Friso.Deze voeding is wat dikker waardoor hij er meer aan moet trekken om het eruit te krijgen en er dus langer over doet.

Zijn er niet nog kleinere gaatjes?
Onze zoon heeft ook erge zuigbehoefte en we geven hem een speen als ie het wil.

succes!!
Clautje

hoi
ik neem aan dat je kindje aan etens tijden zit?
dan zou je voor je de fles geeft even 10 min kunnen foppen zodat hij al wat moeier is en dus langzamer drinkt.
maar aan de andere kant die van mij was in het begin ook heel gulzig na de bv moest ook over op fles ik had zelf niet genoeg meer en na verloop van tijd is hij rustiger gaan drinken als of hij in wilde halen ofzo ik weet niet hoor maar kijk maar
groetjes

hallo

Mijn zoontje had zijn fles ook heel snel leeg 7 min en dan spuugde hij daarna ook vaak.
Nu verdik ik de voeding met johannesbroodpitmeel maar toen kreeg hij de fles niet leeg dus grotere speen dit gaat eigenlijk weer te snel.  
Ook mijn zoontje begint soms na de fles nog te huilen terwijl hij wel genoeg heeft wij lossen dit op door hem nog even zijn speen te geven en als hij genoeg gezogen heeft na een paar minuten gooit hij hem er vanzelf uit en kan hij een boertje laten.
Vooraf de speen geven werkte bij ons niet.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan