flesje lekkerder dan de borst :S

Ik kom net bij de weekendtandarts vandaan voor een zenuwbehandeling. De tandarts raadde aan vanavond te kolven en een flesje te geven nu. Dus ik mamamelk uit de vriezer halen (jawel, komt het toch nog eens van pas..). Nou mooi niet dat ze het wilde hebben he! Dus ik een kant-en-klaar pakje voeding pakken, 70 in de fles (weet ik veel wat ze drinkt, toch?) hoppa, in 5 minuten op. Huilen om meer. Nog maar eens 70 erin. Ze pakte ZELF gretig met 2 handen de fles vast en stopte die in de mond! En jawel hoor, nog eens 60 gedronken in krap 5 minuten. En maar lief lachen naar mij. Toen vielen voldaan de oogjes dicht....
Jammer voor haar, maar als de verdoving uitgewerkt is gaat ze toch weer lekker aan de borst ;-)

Haha, die heeft echt al een eigen willetje. Toen ik stopte met de bv omdat Laura al twee weken iedere anderhalf uur wilde drinken (behalve 's nachts) gaf ik haar een flesje Nutrilon 1 en madammeke zuchte, lachte, deed haar oogjes dicht en sliep! Wie weet stoppen ze er wat in wat het lekkerder maakt voor die kleintjes of had je gekolfd na het eten van spruitjes .

Ik hoop trouwens dat je niet al te veel last van je mond hebt, zo'n tandarts kan je flink pijn doen. Beterschap daarmee

Groetjes Ilona

Zie je, het ligt aan de nutrilon 1 :-D
Ik vroeg me ook al af of daar een bijzonder smaakje aan toegevoegd is haha en een slaapmiddeltje?
De pijn is nog even afwachten he, nu is alles nog verdoofd.

Hahahaha, lekker eigenwijs!!! Hopelijk is ze vanavond niet al te beledigd als ze weer aan de borst gaat...hihi!

Wel vervelend hoor, naar de tandarts en dat in het weekend. Praat ook zo raar he, zo'n verdoving?

Groetjes,

Eveline

Marieke was ook altijd aan het mopperen en emmeren als ze BV uit de fles kreeg! Ze wilde het gewoon ui t de borst en niet uit de fles! Toen ze KV moest omdat de BV door mijn hoge koorts op was, dronk ze dat meteen, zonder morren! Blijkbaar vond ze dat niet gek!

groetjes,
Sabine

Nou ik wou dat mijn mannetje dat deed zeg! Omdat mijn bv terug liep en hij nog steeds honger had, heb ik omneo (kv) gekocht. Voor een fles per dag... Alleen wil hij het niet drinken, ik dacht eerst dat komt door de speen en heb nu 10 spenen in huis... maar dat was het niet!! Gaf ik bv in fles ja hoor drink hij het helemaal op (net als sapje). Intussen wilde hij om de 2 uur dinken zodat gelukkig voor hem ik weer voldoende bv heb, gaat hij nu ook opeens langer s'nachts slapen??? ik snap er niks meer van zeg!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan