flesje opdrinken

Hallo, wij hebben een dochter van 5 weken. Als ze het flesje opdrinkt, is deze binnen 10 minuten op. Volgens mij is dit veel te snel. Moet ik nu een andere flessenspeen kopen, zodat het drinken moeilijker gaat of heeft iemand een ander tip voor mij.
Groetjes Sylvia
 
Tien minuten is idd. wel snel, daar kunnen ze veel van gaan spugen en het kan ook zijn dat de zuigbehoefte niet bevredigd wordt.
Je kan een andere fles/speen proberen. Bij Avent had mijn oudste de fles altijd binnen 5 min. leeg, waarna ze alles weer uitspuugde. Uit de Difrax flessen dronk ze prima.
 
Als ze er verder geen last van heeft is dat bij mijn weten geen probleem..
Anders is het als ze gaan spugen idd, mijn jongste kreeg de borst en die had binnen 10min 2borsten leeg, terwijl dat toch zwaar drinken is, mijn middelste was 30-40min bezig en allebei waren ze tevreden en blij!!

Gr MJ
 
Als ze er verder geen last van heeft is dat bij mijn weten geen probleem..
Anders is het als ze gaan spugen idd, mijn jongste kreeg de borst en die had binnen 10min 2borsten leeg, terwijl dat toch zwaar drinken is, mijn middelste was 30-40min bezig en allebei waren ze tevreden en blij!!

Gr MJ
 
Hoi,

10 min is idd snel. Ze zeggen altijd dat ze er 15 tot 20 min over moeten doen. Wat mij als advies werd gegeven (onze oudste dronk ook zo snel en geen speen die hem tegenhield) was, dat je haar de helft laat opdrinken. Dan even een boertje laat komen en dan de andere helft. Dan gaat het ook wat geleidelijker aan.
Suc6!
 
Hoi,

10 min is idd snel. Ze zeggen altijd dat ze er 15 tot 20 min over moeten doen. Wat mij als advies werd gegeven (onze oudste dronk ook zo snel en geen speen die hem tegenhield) was, dat je haar de helft laat opdrinken. Dan even een boertje laat komen en dan de andere helft. Dan gaat het ook wat geleidelijker aan.
Suc6!
 
Mijn dochter kreeg borstvoeding en dronk 2 borsten binnen 10 minuten leeg. Daar zeiden ze ook van dat het een kwartier per kant moet zijn. Dat is echt nog nooit gelukt en ze drinkt inmiddels al 22 maanden aan de borst.
Als je dochter er geen last van heeft (spugen, krampjes), dan lijkt het me geen probleem
 
Onze Cas even laten stoppen met drinken voor een boertje lukt niet hij word helemaal hysterisch als hij de fles ziet en niet mag drinken. Hebben jullie hier ook last van?
 
Terug
Bovenaan