flesje voor het slapen gaan

ben bij het cb geweest nou heeft luke 9 maanden eindelijk 2 tandjes mag hij geen fles meer voor het slapen gaanomdat dat zijn tandjes snachts aantast.
maar hij vind het zo lekker om voor het slapen gaan nog wat warms te drinken.
geven jullie nog wel of ook geen fles meer voor het slapen gaan ?
alexandra

Hier op het cb hebben ze daar niets van gezegd. Ons zoontje is nu 16 maanden en krijgt nog steeds een klein flesje (100cc) voor hij gaat slapen. Als hij die niet krijgt is het hier drama. Het hoort voor hem bij het ritueel om naar bed te gaan.

Wij poetsen zijn tandjes na het flesje, dus dan kan het volgens mijn zijn tandjes al niet meer aantasten. Ik ken verder kindjes die nog heel lang een flesje kregen voor ze gingen slapen en er is niets aan de hand met hun gebitten.

Groetjes,
Leeuwtje

Onze oudste, nu 4 jaar heeft tot zijn 3e jaar elke avond voor het slapen gaan nog een flesje met warme melk gehad. Hij vond dit zo heerlijk om nog even bij je te liggen en zijn flesje te drinken. Niks mis mee toch als ze het nog zo fijn vinden.
En met zijn gebit niks mis mee hoor.

X Tam

Mijn dochter van 2 1/2 krijgt 'savonds ook nog warme melk,dat vindt ze zo lekker.
Normaal poetsen we haar tandjes daarna,maar als ze in bad gaat poetsen we daar haar tanden al en daarna krijgt ze melk.Nou ze heeft hele mooie tanden hoor.
Ik zal niets van het CB aantrekken hoor,als je gewoon 2 keer op een dag haar tanden poetst is het toch goed.
Groetjes Anja

Terug
Bovenaan