Flesjes niet meer leeg drinken

Hoi,

Onze baby is nu 13 weken en drinkt sinds afgelopen week zo onrustig en ook de flessen drinkt hij niet meer helemaal leeg en soms weigert hij zelfs de fles en drinkt dan helemaal niet. Wel heeft hij goeie plasluiers en is heel actief. Herkent iemand dit? Hier worden we zo onzeker van...
 
Hi!

Onze zoon is nu 14 weken, en ik herken erg wat je zegt.
De afgelopen tijd is het vooral de ochtend fles die onrustig verloopt.
Hoeveel krijgt hij nu?
Erg nieuwsgierig of dit voor andere ook herkenbaar is!
 
Herkenbaar. Onze kleine man is nu 11 weken en drinkt sinds een week de flessen wisselend leeg. Vooral de fles van 10:00uur en 14:00uur zijn een “probleem”. Soms doet hij ook heel lang (45minuten) over de fles.
 
Lieve mama,
Wat een geklooi he, en wat word je er onwijs onzeker van.
Hoe zit je met de voedingen hieveel krijgt hij.Allicht is hij toe aan een maatje groter speen, ze moest bij ons zo hard werken dat ze stopte.
Wat het cjb toen zei? Het minimum aan voeding is 500 cc. En toen kon ik los laten hield ik me niet meer streng vast aan de flessen waarvan ik wou dat ze ze allemaal opdronk.
Mijn eigenwijze is inmiddels dreumes de ene keer haalt ze makkelijk de liter, de andere keer 700. En ze doet het prima.
Ze krijgt geen fles voeding meer.
 
Hoi allemaal,
Onze kleine man zou ongeveer 135cc per keer moeten krijgen en dat verdeelt over 6 flessen.
De ene fles drinkt hij makkelijk 140 en de andere keer gaat er maar moeizaam 100 in..
ook is hij tijdens het drinken erg onrustig en is hij liever bezig met wat er om hem heen gebeurd dan met de fles. Merk wel dat hij sinds deze week weer meer dingen kan.. zoals dingen vast pakken en ook meer communiceert.. wie weet een sprongetje ?
 
Terug
Bovenaan