flesjes per 24 uur

Halloo mama's
ik heb een vraagjee mijn zoontje van woensdag 8weekjes weegt 4,8 kilo rn drinkt 7 flesjes van 120water 4schepjes, snachts drinkt hij iets minder dat verschild nog wel is want dan wil die niet meer als dat. De tijden zijn nu nog 04:00 07:00 10:00 13:00 17:00 21:00 en dan vaak weer vanaf 04:00 maar hij wil nog wel is rond 03:00 wakker worden! Nu wil ik vanaf morgen 150 met 5 schepjes proberen en kijken of hij dat savond ook nodig heeft of gewoon die 120.
Zijn hier moeders die ongeveer het zelfde hebben?

Hoi Naomi, 

Onze zoon is nu 7,5 week en weegt 5660gram.
Wij geven hem 6-7 flessen van 150 (+-170ml)per dag en dat krijgt hij met gemak op. CB heeft ons verteld gewoon geven wat die zelf wilt en als die niet wilt laat die zelf staan.
Ik zou gewoon extra geven savonds en kijken hoe die reageert.
Onze slaapt soms al door snachts! 
Succes 

Hoi Naomi, 

Onze zoon is nu 7,5 week en weegt 5660gram.
Wij geven hem 6-7 flessen van 150 (+-170ml)per dag en dat krijgt hij met gemak op. CB heeft ons verteld gewoon geven wat die zelf wilt en als die niet wilt laat die zelf staan.
Ik zou gewoon extra geven savonds en kijken hoe die reageert.
Onze slaapt soms al door snachts! 
Succes 

Mijn dochter is net 2 maanden en dronk met gemak 5/6 flessen van 150*5.
Geef haar nu sinds een paar dagen 180*6 maar die gaan er net zo makkelijk in en ze laat niks staan.
Ze laat 4 uur tussen haar voedingen en s'nachts kan dit nog wel eens 4-6 uur zijn maar langer niet.
Ik gebruik johannes broodpitmeel erbij omdat er anders echt maar 2/3 uur tussen een fles zit.

Terug
Bovenaan