flesjes

Hoi, ons zoontje is nu 2 maanden en ik wil af en toe wel eens langer dan 3 uurtjes het huis uit. Dus heb ik al af en toe een beetje melk afgekolfd om dat dan met een flesje door oma of papa te laten geven. Maar vorige week kreeg ik telefoon van oma dat hij zijn flesje niet wou. Ik dus in de auto gesprongen om terug naar huis te rijden. Hoe kunnen we ze leren om wel van een flesje te drinken? Volgende maand moet ik namelijk overschakelen op flesjesvoeding en dat beloofd dus! Ik gebruik de eerste nr. 1 speentjes van Avent.
groetjes,
Febe
 
Hoi,
ik geef onze zoon vanaf 5 weken na zijn geboorte om de vier uur voeding. Ik begon met 5 x 150 cc en ben dat op gaan bouwen. Hij pakte het meteen goed op en je hebt tussendoor meer tijd!
 
de speentje van nr 1 zijn voor 1 mnd plus.. dus je moet denk ik zo ie zo speentjes halen voor 2 mnd plus.. anders krijgt ze erg zo ie zo niet genoeg voeding uit.. Succes!
 
uit een flesje drinken is voor een baby heel iets anders dan uit een borst.
Dit moeten ze leren. Het is verstandig om je kindje om de dag een voeding via de fles te geven. Zo kan hij oefenen en verleerd hij het niet.
 
Blijven aanbieden inderdaad. Als je het speentje alvast in de afgekolfde melk doopt herkent hij jouw melk misschien ook wel en zal hij het wat eerder gaan proberen?
Wij hebben het vanaf week 4 al met flesjes gedaan, omdat we inderdaad hoorden dat ze er dan nog makkelijker aan wennen. Dat is voor jou een beetje laat, maar onderbouwd wel dat het nu gewoon lastiger is...
 
Terug
Bovenaan