flesjes

Hallo
Ons zoontje van 11 weken wil nog steeds niet van een flesje drinken! Geen thee of geen borstvoedingsmelk. Twee keer lukte het bij mijn man maar ook bij hem lukt het nu niet meer. Maar ik wil volgende week overstappen op flesjesmelk want ik moet weer gaan werken. Heeft iemand tips om hem van een flesje te laten drinken?
Febe
 
vervelend inderdaad...
Wij hebben er zelf gelukkig geen problemen mee maar ik heb er wel eens het één en ander over gehoord.
Misschien heb je wat aan het volgende..

Je borst aanbieden en als je kindje pakt snel het flesje geven!

fles melk in zijn mondje druppelen en dan voorzichtig de speen geven..

Hem op een andere manier pakken (niet zoals je hem de borst geeft)

Succes!!!

 
Jeetje,
Ik weet het nu ook niet meer. Op die site heb ik al gekeken. Jade, tepelhoedje pakt hij bij mij ook en fopspeentje ook. Vanavond probeer ik nog eens met andere speentjes. Heeft echt niemand dit ook al gehad en hoe is het dan toch gelukt?????
Febe
 
Mijn zoon is nu 6 maanden. Hij krijgt nog steeds bv en de fles drinken is een drama. Ik werk 3 dagen per week en dan krijgt hij dus afgekolfde melk mee naar het kinderdagverblijf (2 dagen) de andere dag is mijn man thuis. Heel soms drinkt hij uit de fles, zo niet dan wordt het erin gelepeld. Het afkolven op mijn werk gaat goed, ik ben er in totaal 2x 15 minuten mee bezig en er wordt door mijn manager en collega's goed op gereageerd. Ik ga dus nog even door tot hij 9 maanden is, binnenkort hoef ik nog maar 1x per dag te kolven en dat doe ik dan in mijn pauze (heb wel 1 uur pauze dus dat kan zat.
Ik heb een binnen- en buitendienst functie en zelfs dan is het te combineren. Waarom zou je stoppen met bv, je kind vind het lekker en het is de beste voeding!
 
Terug
Bovenaan