flesjes???

Hallo iedereen,
Weet iemand om de hoeveel uur een pasgeboren baby moet drinken?
Ik zou dit graag willen weten omdat ik dan ongeveer weet hoeveel flesjes ik moet kopen!
groetjes lore

Hoi,

Youri kreeg in het begin om de 2,5 uur eten (6 keer per dag)  en kwam in het begin 's nachts ook nog 2 keer.
Ik had 3 flesjes, maar ik gebruik er maar 2. Ik maak de voeding per fles klaar en dan gebruik ik dus de flessen om en om.
Het ligt er dus al aan wat je van plan bent: ga je voeding maken voor de hele dag en wil je deze gelijk in flesjes doen of maak je per voeding klaar? Daar zit natuurlijk veel verschil in in de hoeveelheid flessen.

Hopelijk heb je hier al iets aan.
Groetjes.

Hi

ik heb eerst borstvoeding gegeven, maar toen ik op de fles ben overgestapt had ik
2 flessen. Heb er wel eerst een paar moeten proberen tot wel de goede te pakken hadden, maar dat zal meer met  het eerst borstvoeding te maken zullen hebben. Nu gebruik ik er trouwens maar 1, de andere fles is op de creche. En dat gaat eigenlijk ook wel heel goed, ik maakte trouwens nooit van de voren voeding klaar, gebruikt die voedingsbakjestoren met toen afgekoelde gekookt water, inmiddels gewoon kraanwater.

Hoop dat je er wat aan hebt!!
Groetjes,
Lia

hoi

Ik  voor Danique flessen van   difrax met kleine speen, uit de adventflessen wil ze niet drinken. Dus koop niet gelijk veel van een soort, of vraag of je kunt ruilen ik heb 3 flessen in huis en ik maak klaar voor de hele dag. Gewoon in een tupperware kan. Als je een dag weg gaat is het makkelijk om wat meer flessen te hebben.

Groetjes Maaike

quote: Lore schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2005 19:44:36'));

Hallo iedereen,
Weet iemand om de hoeveel uur een pasgeboren baby moet drinken?
Ik zou dit graag willen weten omdat ik dan ongeveer weet hoeveel flesjes ik moet kopen!
groetjes lore

Beste Lore,

Wil je geen borsvoeding gaan geven? Dat is het beste dat er is voor je kindje en erg handig: geen gedoe met flesjes, altijd melk bij de hand op temperatuur.
Ik geef nu 6 maanden borstvoeding en ben daar best trots op. De 3 dagen per week dat ik werk drinkt mijn dochtertje afgekolfde melk uit een flesje.

Als je toch alleen flesvoeding gaat geven, zou ik tenminste een daghoeveelheid flesjes kopen.

Veel succes!

Terug
Bovenaan