Flesjes

Hoi dames.
hoe zit t bij jullie.
de kleine-kleintjes zitten nu denk toch wel alle aan de beker ipv fles.
wat doen of hebbe jullie met de flessen gedaan die men allemaal zo had.
gewoon de ton in of aan de kanten gelegd voor evt volgend kindje,en dan de spenen uit wassen-sterrelisator...
was dr een beetje benieuwd naar.
liefs

Ik heb na mijn oudste alles bewaard en opnieuw uitgekookt. Alles wat niet kapot is kan gewoon hergebruikt worden in mijn ogen! Scheelt alweer in de centjes!

Ik geef mijn dochter om de dag nog steeds een ochtendfles. Dat vindt ze gewoon lekker. Verder drinkt ze uit een nuby riet fles en gewone bekers. Ik bewaar alles voor een eventueel tweede kindje.

Groetjes, Irene

Floor drinkt ook niets meer uit de fles.
Ik heb op 2 laatste twee flessen na (die door het vele gebruik echt versleten waren), alles bewaard voor de volgende.

Liefs,

T

Warren krijgt 's ochtends tussen 05.00-06.30 nog een fles melk in bed, en 's avonds drinkt hij voor het slapengaan na het voorlezen nog wat warm water uit een flesje, meer voor de gezelligheid.

Voor de rest tuitbeker of een gewoon kopje/mok met een rietje. En slokjes uit een echte beker als hij op schoot zit, hij is nog te onderzoekend om hem dat zelfstandig te laten doen (ja hij gooit rustig 5x per dag alle appelsap/water op de grond en zichzelf, gewoon om te zien wat er gebeurd....kleine professor..)

Wij krijgen over een week of 13 er een kleine bij, alles wat nog goed is heb ik uitgekookt en bewaard voor nummer 2.

X
Evje

Hoi allemaal,

Bij ons ongeveer hetzelfde als bij Evje, inderdaad 's morgens (en soms ook nog 's avonds) een fles melk, en verder tuitbeker/rietjesbeker of af en toe zo'n difrax-oefenbeker. Maar daar moet ik wel heel dicht bij blijven, anders gaat het inderdaad overal overheen :).
Maar ze vindt het wel superinteressant!!

Liefs

Hier geen flessen meer. In de kerstvakantie hadden we 2 weken vrij en toen hebben we gewoon met hem ontbeten en na de vakantie voelde het vreemd om hem 's morgens weer een papfles te gaan geven dus dat hebben we niet meer gedaan. Hij drinkt verder gewoon uit een beker. Ik ben begonnen met de Difrax oefenbeker en op een dag hadden we zijn tuitbeker laten liggen bij oma en toen moesten we het wel een paar dagen met de gewone beker doen. Eigenlijk vond ik het toen ook niet meer nodig om terug te gaan naar de tuitbeker. Ik moet de beker nog wel een beetje begeleiden maar verder gaat het erg goed.

De rest van de flessen moet ik nu nodig nog een keer uitkoken en opbergen, ik bewaar alles m.u.v. de spenen denk ik. Dan kan ik bij een evt. 2e kindje de flessen hergebruiken en dan koop ik voor de veiligheid wel nieuwe spenen.

Terug
Bovenaan