flessen drama

Ethan krijgt om de techniek van het fles drinken te behouden..
bijna elke dag een fles gekolfde melk.. maar nu hij tandjes krijgt duurt het fles drinken soms wel een half uur.
het eerste gedeelte drinkt hij aardig snel weg tot de ergste trek weg is dan zit hij tussen het drinken door elke keer op de speen te bijten..

eerst dacht zit hij nu al vol dus haal de fles weg en begint een portie te schreeuwen en als ik hem de fles dan geef begint hij eerst weer als een bezettende te drinken en dan begint hij weer elke keer te bijten..

klinkt iemand dit bekend en heeft iemand tips?

Hier geen tandjes,maar Juliaan hebt zo plaatjes waar hij kan bijten.Ik heb ze bij inter-toys gekocht.
een paar minuten geven voor de flees,dat doe ik om ff de flees-uurtjes lang te maken omdat hij omder de 4 uurtjes begin te mopperen voor de eten.
Mischieem help bij jou.
ff bijten
daarna de flees geven!
Klink gek,maat wie weet help dat bij jullie.

'mmm, Caspar heeft dit probleem al een tijdje, eerste helft gaat prima, tweede helft wordt een toestand, maar aan tandjes had ik nog niet gedacht, dat lijkt me ook een beetje vroeg met 13 wkn, toch? de laatste dagen steekt hij echter wel veel zijn vingertjes in zijn mond en gisteren avond moest hij telkens heel hard huilen en een verklaring kon ik niet vinden, hoe oud zijn jullie kindjes?

@first mom,
alicia is 15 weken en het cb stelde het al vast met 8 weken. dus het kan hele tijd duren voordat het doorbreekt.
je kunt altijd Dentinox proberen kijken of hij er last van heeft. Dentinox verdoofd het tandvlees. hier is het echt een wonder middel!!
en daarbij als het niet de tandjes zijn dan is Dentinox ook nog erg lang houdbaar. minstens een jaaar en geloof dat er dan al wel een paar tandjes zijn haha

Ethan is vandaag precies 3maand..
maar ik had zelf ook me eerste tand met 4maand..

en bij Ethan zie je het ook gewoon aan het tandvlees je ziet de vorm van de tand.. tandvlees is bleek hij zit zelf elke keer op alles waar het maar kan op te bijten (vanmorgen beet hij me zelfs in de borst.. AUW!!!!)
zeker 3 keer op de dag gillen van de pijn echt ontroostbaar en dan doe ik er dentinox op en enkele minuten ligt meneer lief te spelen of te slapen

Flessendrama is hier opgelost door andere spenen. Het eerste gedeelte ging hier ook snel een daarna een drama. Niet genoeg op maar ook niet opdrinken en kluiven aan de speen. Hier is nog niets van tandjes te merken, daar kan het bij die van ons niet aan liggen. Dus een 1-2-3 speen en dan maar op een standje hoger. Moet zeggen dat het een aardig gezoek was naar de juiste speen (met het gevolg dat een fiks aantal liggen die niet gebruikt worden), maar heb voorlopig de goede spen gevonden.

Ik heb ook een andere speen geprobeerd maar die gaat te snel.. Ga morgen wel evrn kijken voor een andere ethan vind namelijk alleen de difrax fles fijn de avent vind hij niet prettig

Terug
Bovenaan