flessen uitkoken in hotel?

WIj gaan (voor het eerst) op vakantie naar Turije in een all-in resort. Onze dochter van 4 maanden krijgt nog volledige flesvoeding. Wij vrgan ons af hoe we daar het beste haar flessen kunnen uitkoken / sterilliseren? Wie hefet hier ervaring mee?
 
hoi levering,

vorig jaar dat mijn zoontje 9mnd was en hij nog steeds aan de fles zat ben ik ook in turkeye geweest. ik heb zelf een waterkoker meegenomen en daar afwasmiddel gekocht.
afwasmiddel in de fles klein beetje (kan ook zonder) gekookdwater(bron) in de fles en schudden en daarna met bronwater om spoelen. had ik toch het idee dat mijn flessen schoon waren.
wie weet heb je er  wat aan.
fijne vakantie.
 
groetjes monique
 
Hoi Hoi

Ik heb nog geen ervaring met het uitkoken van flessen, ben nu 20,3 weken zwanger van onze eerste.
Maar ik heb wel een idee. Als je ze echt wil uitkoken, kun je dit sowieso het beste doen met flessen water. Er zijn een soort staafjes te koop die werken als een kook element. Je moet dan wel een ijzeren (of iets andsers wat die temp. verdraagd) kom meenemen. Hier het water in, Element(ijzeren staafje) erin en in de stroom steken en wachten, water gaat vanzelf koken.
Maar als je in een goed resort zit kun je ook vragen of ze de flessen voor je uitkoken.
In Turkije zijn ze meestal dol op kinderen. Tenminste dat is mijn ervaring. Het hotel personeel vind het heerlijk om met die kleine te spelen.

suc6 en geniet van je vakantie
Groetjes Doortje
 
Terug
Bovenaan