Flessen weigeren

Hoi allemaal,

Kai drinkt al maanden heel slecht maar sinds een paar weken weigert hij zijn flessen gewoon.' smorgens als hij wakker wordt is hij hartstikke vrolijk maar wil absoluut geen fles. Tegen een uur of 11 probeer ik het dan weer en dan drinkt hij wel wat maar hij laat zeker de helft staan. De middag fles drinkt hij ook amper, alleen de avond fles gaat redelijk maar hij wil hem absoluut niet voor het slapen gaan. Als ik hem om 22:00- 22:30 wakker maak dan lukt het meestal wel maar eerder hoef ik het niet te proberen.

Brood,groente en fruit gaat prima en sinds kort geef ik hem maar water uit een gewone beker want diksap uit een fles of tuitbeker drinkt hij ook niet.

Ik word er af en toe zo moedeloos van dat hij zo slecht drinkt.
Ik weet wel dat ik zijn plasluiers in de gaten moet houden en die heeft hij wel maar van de week ' smorgens werd hij gewoon wakker met een droge luier.

Herkent iemand dit, en/of heeft iemand tips hoe ik kan zorgen dat hij wel zijn flessen gaat drinken.

Gr. Kim
 
Hoi,

Ik weet niet hoe oud Kai is, maar Hugo heeft ook zo'n periode gehad rond 7 mnd.
Toen ben ik overgestapt naar 3 spenen en ging het ineens veel beter.
Je zou ook een beker met een rietje kunnen proberen. Ze zijn er o.a. van Nuby en Prenatal. Dat werkt hier ook goed.

Succes!
 
Terug
Bovenaan