flessen

hallo, een vraagje...mijn zoon heeft de avent-fles met speen 1 nog steeds hij is 9 weken. hij nheeft veel last van krampjes en ik hoorde dat dat aan de fles kan liggen. Nu heb ik al wel de difrax fles geprobeert maar die heeft hij binnen 8 min leeg dus dat is weer veel te snel, nu weet ik niet of iemand iets kan aanraden ? groetjes
 
mischien dat het tijd wordt voor de vervolg speen van avent?
namelijk die van 2 maanden?(dat is die met nummer 2)
of die kromme fles van difrax?

succes er mee .
ilonka
 
Avent flessen staan erom bekend dat ze juist goed tegen krampjes zijn. Dus mij lijkt het stug dat het daaraan ligt. Hoe sneller hij drinkt, hoe meer kramp hij krijgt.
Je zou dus een grotere speen kunnen proberen, nr 2.
Als ie heel veel last van krampjes heeft kan je ook friso comfort proberen.
je moet alleen dan wel nog een grotere speen kopen (nr 3) omdat deze voeding veel dikker is. Kijk ook goed op het pak hoe je het klaar moet maken. Het moet namelijk direct als het gekookt is, bereid worden. Anders lost het namelijk niet op.
Groetjes, Meta.
 
Ik heb avent en difrax, maar gebruik bij beiden nog 1ste stand speen, mijn dochter drinkt dan langzaam en heeft weing last van krampjes. Ze is nu 18 weken oud.
 
Gaat het met de difrax fles wel goed, geen krampjes? Ik zou me niet druk maken over die acht minuten als hij na de voeding niet (veel) spuugt en geen krampjes heeft. mijn zoontje (nu 10 maanden) drinkt zijn fles ook altijd binnen 10 minuten leeg. Hoe oud is je zoontje?

groetjes!
 
Hallo, bedankt voor de reacties ik heb nu de difrax fles met een drie standen speen gekocht en gebruik dan stand 1, deze is kleiner dan de normale speen 1, dus drinkt hij nu 15 min en minder krampjes dan bij de avent fles. mijn zoontje is 9 weken oud.

groetjes
 
Terug
Bovenaan