Flessen??

Hoi hoi

Ik zit een beetje in dubio..welke flessen ga ik nemen...die van difrax of die van avent..
Welke hebben jullie of welke gaan jullie en wat is je mening over deze flessen?

Groetjes Angel

Hoi!

Ik persoonlijk vond de flessen van Avent beter en fijner waarom? Omdat de Avent flessen een bredere hals hebben en de poeder en pap niet overheen morste, had ik bij difrax wel en Avent is makkelijker schoon te maken! Succes met je keuze! Oja en de spenen van Avent lijken het meest op de moedertepel!

xx

Hoi hoi,

zelf heb ik toen avent flessen gebruikt, omdat die bij mijn kolf zaten. Met de difrax heb ik geen ervaring. Ik had wel een andere fles, ooit in en opwelling gekocht, vond het zo lief met forever friends erop. En die vond mijn man juist super.
Het zal wel per mens/baby verschillend zijn. Je kunt ook van allebei nemen, toch?

Liefs,

geen idee ik had de borstkolf van medela en daar kunnen alle  smalle halsflessen op Die van de avent lijken me fijner doordat ze breder zijn maar  weet wel dat die van de avent niet in de gewone magnetronsterrelisator kunnen daardat ze zo breed zijn
Van die van de difrax zijn er wat met een kromme hals en dit schijnt weer beter te zijn tegen krampjes
succes ermee
mira mv marek en ??

Hoi Angel,

Ik heb altijd de flessen van Difrax gebruikt die met de kromme hals zeg maar. Ik vond het altijd super fijne flessen makkelijk schoon te maken omdat je de onderkant ook los kan draaien. Ze zeggen ook dat kinderen hiervan minder boeren en spugen, mijn kinderen hebben dit nooit gedaan na het geven van de fles maar ik weet natuurlijk niet zeker of dit wel hierdoor komt?!
groetjes Annette

Ja ik ook heb een mening,
Ik gebruikte de difrax met kromming erin.
Had wel een avent flesje in huis, maar daar kon onze vent niet uit drinken. De speen is breder van onderen en dat vond hij moeilijk.
Deze wordt wel geadviseerd als je ook borstvoeding geeft, lijkt meer op de borst.
Maar koop anders van allebei 1 flesje, je kan je man zo op pad sturen als blijkt uit welke  fles je kleine het beste drinkt.
Ik heb nu evengoed een aventflesje in huis voor de 2de, gewoon om te kijken welke hij het lekkerste vind drinken.
Dat geld trouwens ook voor de spenen die je erop kunt doen.
Je hebt s,m,l en de 1,2,3 standenspeen.
Elk kindje is anders en drinkt dus ook anders.
Gewoon ff uitproberen, misschien dat je wat flesjes van vriendinnen mag proberen voor de eerste week?!

succes ermee

Ik heb ook ervaring met beide flessen, en advent viel bij ons binnen een dag echt af! Mijn dochter heeft altijd alleen flesvoeding gehad en de aventfles wilde ze niet uit drinken waarschijnlijk omdat de speen idd te breed is. Ik sfeer bij difrax! Je kan er verschillende spenen op doen dus dat is geen probleem, zo was m'n dochter veels te gulzig met drinken en heb ik er toen evenflo spenen opgedaan, die pastte niet op de adventflessen.

Maar ik denk dat elke baby z'n eigen voorkeur heeft net als met spenen, de ene baby wilt alleen dentalspenen en de andere kers spenen. Denk idd dat je moet gaan uitproberen.

Groetjes Claudia

ik sfeer  bij advent!aaron dronk alles zo gulzig en verslikte zich overal in,totdat we de flessen en spenen ontdekten van advent en sindsdien ging het helemaal goed,dus bij deze spruit gaan we ook zeker weer voor de advent!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan