Flessen

Hi meiden,

Quinten slaapt weleens tot 8 uur half 9 's morgens, maar dan zit ik er dus mee dat ik die dag maar aan 4 flessen kom, hij drinkt om de 4 uren dus dan zou de laatste fles om 00.00/00.30 uur zijn (veel te laat natuurlijk) Hoe doen jullie dat? Per keer meer melk geven (helpt overigens niets want hij drinkt dat niet op)of gewoon een keertje 4 flessen geven? Komt bijna niet voor hoor, toevallig vandaag weer dus vandaar mijn vraag even.

Groetjes!

 
Roan krijgt ook maar 4 flessen, 210+7. En ik maakte mij hier eerst ook zorgen om maar heb overleg gehad met zijn ka en het geeft niet zolang hij geen honger heeft. Zodra hij in de nacht weer wakker wordt moet hij naar 5 flessen.
Roan ging een x slapen om 7 uur en normaal maakte ik hem dan wakker om elf uur, maar hebben hem toen een x laten slapen en hij sliep het klokje rond. En als ik hem wel zijn vijfde fles gaf sliep hij héél onrustig.
Dus hier 4 flessen van 210. Hij doet het er prima op, zolang hij maar geen honger heeft.
 
ik ben een sept mama.mijn meisje krijg sinds 2wkn ook 4 flessen 180/6.ook omdat ze 1hele lange tuk doet en ik haar niet wakker maakt.ik voed ook om de 4 uur.zolang ze goed groeit en niet om de 5de fles vraagt mag ik dit ook van het cb doen.succes
 
Jaimy krijgt ook 4 flessen van 210 + 7. De 5e fles kregen we er op een gegeven moment niet meer in omdat hij rond 19 uur gewoon moe is en in z'n nachtrust komt.
Nu hij 4 maanden is, krijgt hij een fruithap erbij en straks ook groente. Zolang hij geen honger heeft, is dit prima!
 
Terug
Bovenaan