Flessenverwarmer voor fles Dr Brown

Hi,

Ik heb flessen van glas gekocht van Dr Brown. Ik ben op dit moment op zoek naar een flessenverwarmer. Nu weet ik dat er een flessenverwarmer van Dr Brown eigen merk verkrijgbaar is, alleen ik ben benieuwd of er ook andere merk flessenverwarmer past voor de flessen van Dr Brown met brede hals. Deze flessen zijn 150 ml en 270 ml.

Geen ervaring met andere flessenwarmer, maar wel die van dr. Brown die is ideaal. tijd instellen en dan is die goed warm!
Wij hebben 'm voor een mooi prijsje op de kop getikt op MP, ik dacht 15 euro.. is ook altijd nog de moeite waard om te checken.
zelfs schoonmoeder zei wat een handig ding en die past ook bij andere neefjes/nichtjes op .. blijkbaar daar niet zo'n handig ding haha

Nog even terugkomen hierop. In verband met lockdown kon ik tijdens mijn zwangerschap niet naar een babywinkel. Ik heb dr brown flessenverwarmer gekocht en ja ook de brede glazen flessen passen er in. Ik ben er super blij mee. Ook heel fijn dat het kan steriliseren en melk uit vriezer kan ontdooien.

Terug
Bovenaan