Flessenverwarmer

<p>lieve mamas,</p><p> </p><p>Ik zoek een goede flessenverwarmer. Heeft iemand er eentje waarmee die heel blij is? De revieuws zijn overal zo dubbel.</p><p>Liefss</p>

Ik heb de Philips Avent en ben er op gegeven moment mee gestopt want jemig wat duurt dat ding lang. Als je weet 'ik ga over een kwartier geven' kun je de fles erin zetten. Maar als je het sneller wilt, is het nutteloos. Ik vond het veel moeite.
Voor BV deed ik op gegeven moment op 300 watt een halve minuut magnetron. Dan blijven de voedingsstoffen gewoon behouden.
Voor flesvoeding is het helemaal onzin, want kokend water of water uit de magnetron is sneller.
Kortom: hier geen voorstander!

Wij hebben een waterkoker die je gewoon kunt instellen op 40/60/80/100 graden, echt ideaal als je flesvoeding geeft (bij borstvoeding heb je er idd niks aan) de fles is in amper 2 min klaar. 

Voor borstvoeding gewoon een handwarm glas water uit de kraan en daar flesje even in zetten. Als de kou er maar af is, heel erg warm hoeft het niet te zijn :) (ook handig als je ergens heen moet en een flesje warm moet maken. Iedereen heeft wel een glas en een kraan met warm water :) )

Water verwarmen in de magnetron, waterkoker of gewoon uit de kraan ;) die ervaringen heb ik. Lekker snel en goedkoop haha

Terug
Bovenaan