Flessenwarmer

<p>Hallo,</p><p>Binnenkort ga ik starten met kolven en dan heb ik een flessenwarmer nodig. Ik heb flesjes van DR. Brown en de flesjes van Medela + calma. Heeft iemand tips voor het kopen van een flessenwarmer?</p><p>Groetjes Annet</p>
 
Mijn tip is, koop ‘m niet.
Gewoon opwarmen in een bakje heet water werkt echt prima.
wij hadden ook een flessenwarmer gekocht omdat we dachten dat het handig was, maar we vonden het een onding. Ging helemaal niet sneller dan in een bakje water, en staat alleen maar weer in de weg.
Dus vooral even gewoon eerst zo proberen, of dat bevalt.
 
Hier wel in gebruik en naar tevredenheid voor het opwarmen van gekolfde melk. Een goedkope(re) variant van Avent, was laatst zelf nog bij de Blokker in de aanbieding. Medela flesjes en flesjes van Avent pasten hier prima in. Er zitten meerdere standen op van minder snel warm naar sneller warm en ja het duurt soms even, maar als je een béetje kan uitkienen wanneer je kindje voeding nodig heeft, kan je het flesje langzaam warm laten worden. 
 
Je kan de fles inderdaad gewoon in een bakje met warm water leggen of onder de kraan houden, maar dan moet je er wel bijblijven. Ik heb een flessenwarmer van Nuby en ben er heel tevreden over. Heel handig want die heeft ook een sterilisatiefunctie. Op de website www.flessenwarmer.net vind je heel wat informatie en recensies over flessenwarmers. Toch vrees ik dat de flesjes van Dr. Brown een speciale flessenwarmer vragen. Eventjes nakijken. Voor ons was de flessenwarmer zeker geen overbodige kost.
 
Terug
Bovenaan