Flessenwarmer

<p>Ik wil mijn kindje straks met de fles zijn voeding geven,en wilde hier voor een flessenwarmer voor aanschaffen.</p><p>Maar zie door de bomen het bos niet meer,en overal staan goede en slechte recensies.</p><p>Dus iemand een tip wat nu echt een fijne flessenwarmer is??</p><p>Alvast bedankt!</p>

Ik ga straks ook flesvoeding geven maar doe t gewoon in de magnetron. Scheelt weer een extra apparaat voor in de keuken. 

Wij hebben difrax flessen en de flessenwarmer ervan. Zijn er zeer tevreden over. Klein, snel en werkt goed. Een keer is het verwarmingselement kapot gegaan kreeg meteen een nieuwe toegestuurd

Wat je ook kan doen is een waterkoker aanschaffen waarbij de tempratuur instelbaar van is. Op 40 graden laten koken poeder erbij en je heb de ideale fles tempratuur ?. Plus je kan de waterkoker natuurlijk ook gewoon gebruiken om water te koken ?. Las die tip ergens en ben er erg tevreden over. 

Hangt af van welk merk flessen je gaat gebruiken. Waar ik wel op heb gelet is dat die multifunctioneel is dus dat veel merken erin kunnen en zelfs potjes voeding. Ook kunnen veel ontdooien ook de zakjes ingevroren borstvoeding. Veel vinden een flessen warmer onzin. Maar zo duur zijn ze niet en een beetje overbodige luxe mag best. Je kunt ze trouwens ook via marktplaats krijgen, ik kreeg er namelijk naast die ik al had ook 1 bij mijn kolf apparaat 

Wij hebben altijd gewoon de magnetron gebruikt. Water in de fles, opwarmen in de magnetron, poeder erbij en klaar is kees! Scheelt je weer wat geld in de portemonnaie! ?

Ik kook gewoon 1 waterkoker helemaal vol en warm het gewoon een beetje op voordat ze de fles krijgt, water in de fles, poeder erbij en klaar. Super makkelijk:) 

Terug
Bovenaan