Flessenwarmer

Dames,

Ik gebruik voor mijn kleine meid de Difrax S flessen. Nu is mijn vraag wat een goede flessenwarmer daarvoor is aangezien je die gaatjes aan de onderkant van de fles hebt. Het liefste ook te gebruiken in de auto, dus met zo’n aansluiting erbij. En zo snel mogelijk warm, ook wel belangrijk. En doen jullie dan de poeder alvast in de fles voor het verwarmen? Of daarna pas? Vind altijd lastig om de poeder goed in de fles te ‘mikken’ ?
 
Over de flessenwarmer heb ik geen tips maar de poeder deden wij altijd in zo'n poederdoosjes. Ook thuis dus,niet alleen als we onderweg waren. Want anders ging er ook te veel naast en om elke keer nog die schepjes te gaan afstrijken als we het flesje klaarmaakte duurde me(ofja ons mannetje haha) veel te lang.
 
Geen gebruik gemaakt van een flessenwarmer, maar wij namen altijd een thermoskan met warm water mee en een flesje gewoon water. En dan inderdaad van die poederbakjes (gebruikte wij thuis ook). Vond dat met een thermoskan ideaal.
 
Wij gebruiken ook een thermosfles. Zo’n verwarmer heeft gewoon tijd nodig, water en stroom, dus vonden we onderweg mega irritant.

Difrax heeft een verwarmingselement voor in hun flessen. Het principe van de waterkoker zeg maar. Je zou even kunnen kijken of die een autoaansluiting heeft?
 
https://ned.grandado.com/j-s-melkpoederdoosje-3vakjes.html
Deze gebruik ik, zet je dus omgekeerd op het flesje en dan knoei je nooit. Je kunt er 2 voedingen en portie pap of 3 voedingen in meenemen. Je hebt ook torentjes. En heb bij Decathlon een voordelige nieuwe thermosfles gekocht, dus die is schoon en daar doe ik dan idd heet water in voor onderweg.
 
Terug
Bovenaan