Flessenwarmer

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij zijn op zoek naar een flessenwarmer die ook aangesloten kan worden op de aansteker in de auto en waarmee ook potjes opgewarmd kunnen worden.. We hebben er een van mijn zusje geleend en die hebben we helaas terug moeten geven omdat ze inmiddels is bevallen van haar tweede zoontje.

Heeft iemand er nog een staan die hem niet gebruikt (uiteraard tegen vergoeding) of weet iemand waar we er een kunnen kopen.

We willen er een hebben om op vakantie te gebruiken met het kamperen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,
Wij hebben een flessenwarmer staan die we niet meer gebruiken.
Er passen ook potjes in.
Ik moet even alles bij elkaar zoeken, maar volgens mij hebben we alles nog compleet. Hij is van Philips en we hebben 'm vorig jaar juli gekocht.
Aankoopbon (+ garantiebewijs) en doos zijn zelfs nog aanwezig.
Dus als  je interesse hebt, laat het maar weten!

Groetjes,
Laura  

Hoi Laura,

Als hij inderdaad ook op de sigarettenaansteker van de auto kan dan zijn we zeker geinterresseerd. Wat wil je er voor hebben. Heb je toevallig een foto waar hij op staat zodat ik kan zien hoe hij eruit ziet.

Groetjes
Inge

Dit is 'm! Volgens mij hebben we er veel te veel geld voor betaald want ik zie dat hij nog 39,95 was... en we hebben 'm echt bijna niet gebruikt .
Geef maar aan wat je er voor over zou hebben!

Groet,
Laura

Mijn mailadres is l.kenter@casema.nl
Misschien makkelijker mocht je nog interesse hebben.
Groetjes,
Laura

quote: Laus juni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2008 15:15:08'));

Groetjes,
Laura

Hoi,

Het is precies dezelfde als mijn zusje heeft. Is dus helemaal goed. Ik zit nu nog op mijn werk maar ga om 16.00 uur naar huis. Zal dan even overleggen en dan zal ik je even een mail sturen. Maar we willen hem zeker graag overnemen.

Groetjes en ontzettend bedankt.
Inge

quote: Laus juni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2008 15:15:08'));

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

We hebben hem gisteren opgehaald. Het is inderdaad precies dezelfde als mijn zusje heeft. Ontzettend bedankt. Het geld hebben we ook gisteren overgemaakt dus moet binnenkort op je rekening staan.

Groetjes
Inge

Fijn dat het allemaal gelukt is!
Ik heb het geld ontvangen hoor...
Ben benieuwd hoe het bevalt straks met kamperen.
Groetjes!!

Terug
Bovenaan