flessevoeding hoe

Hallo,

Ik ben begonnen met mijn dochter (11 weken)  flessevoeding te geven
nu alleen misschien een domme vraag.
Stel ik wil ergens naartoe hoe moet ik dan het gekookte water meenemen.
Thuis heb ik het in de koelkast
moet ik het water dan ook zo koel mogelijk houden of kan het gewoon op kamertempratuur vervoerd worden.
Weet wel dat je de voeding niet van te voren mag klaarmaken

Hoi,

Je kan een thermosflesje heet, gekookt  water meenemen en een flesje koud bronwater (dat hoef je niet te koken) en dat kan je dan terplekke mengen met de voeding. Een voedingstorentje is dan ook wel heel handig. Van te voren het juiste aantal schepjes erin, dat strooi je zo in de fles, heet water en koud water erbij en klaar.

Groetjes

Ik gebruik gewoon kraanwater en dat warm ik op in de magnetron, ik kook dus niet het water van te voren.
En ik denk dat je op alle plekken waar je een magnetron tot je beschikking hebt om water op te warmen er ook water is. Als je liever niet water zo uit de kraan gebruikt kun je natuurlijk altijd een flesje bronwater meenemen of water van te voren koken en in een thermosfles warm houden.
Ik weet niet welke flesvoeding je geeft, maar ik weet dat er ook kant en klare pakjes zijn, met melk, die kun je zelfs koud geven (altijd handig als je ergens heen gaat, waar je niet in de gelegenheid bent om het op te warmen)
Zo'n   torentje waar je van te voren al de afgestreken hoeveelheid melkpoeder in doet vind ik ook erg handig.

Groetjes Elise

Hoi,

Ik gebruik ook altijd gewoon (koud) kraanwater en dat warm ik op in de magnetron maar met gekookt water mag je wel een voeding van tevoren klaarmaken dus dat is dan misschien net zo handig.

Groetjes Carin.

quote: Elise77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 23:05:11'));

Ik gebruik gewoon kraanwater en dat warm ik op in de magnetron, ik kook dus niet het water van te voren.
En ik denk dat je op alle plekken waar je een magnetron tot je beschikking hebt om water op te warmen er ook water is. Als je liever niet water zo uit de kraan gebruikt kun je natuurlijk altijd een flesje bronwater meenemen of water van te voren koken en in een thermosfles warm houden.
Ik weet niet welke flesvoeding je geeft, maar ik weet dat er ook kant en klare pakjes zijn, met melk, die kun je zelfs koud geven (altijd handig als je ergens heen gaat, waar je niet in de gelegenheid bent om het op te warmen)
Zo'n   torentje waar je van te voren al de afgestreken hoeveelheid melkpoeder in doet vind ik ook erg handig.

Groetjes Elise

Hoi, begrijp ik het goed?
Maak je de fles voeding met kraanwater?
Zonder te koken?

Is dat wel goed dan?

Terug
Bovenaan