flesverwarmer

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede flesverwarmer. Wie heeft er tips voor mij?
Gaat nu vooral om het opwarmen van moedermelk, gebruik meestal de s fles van difrax.

Groetjes Joy

Hoi!

Ik heb eigenmerk van prenatal en de goed koopste variant (de witte)
Hij werkt prima. Verschillende standen en een indicatie lampje. Je kan er ook potjes in opwarmen. voor mij nogal handig, omdat deze in de magnetron vaak ontploffen!

ik heb die van avent. volgens mij is dat dezelfde als die van prenatal, alleen een stuk duurder (achteraf had ik me dus iets beter moeten orienteren). ik vind hem heel handig, volgens mij passen alle flessen erin, en idd kan je er ook potjes mee opwarmen.

Ik heb die van prenatal. Daar kunnen inderdaad alle flessen in en ook potjes. Voor de kleinste potjes zit er ook een houdertje bij, erg handig.
Voor Tijs (nu 13.5 maanden) warm ik de potjes er nog steeds in op, op de dagen dat hij niet met de pot mee eet. Bevalt nog steeds erg goed, het duurt alleen wel wat langer. Een potje opwarmen duurt een kleine 20 minuten. Ik vind dat geen probleem, het is gewoon een kwestie van op tijd aanzetten.
Mijn schoonmoeder zocht ook een flesverwarmer en toen heb ik hem voor haar bij de hema gehaald. Die heb ik teruggebracht, want daar kunnen alleen smalle flessen in, geen idee of er potjes inpassen.

Groetjes,
mv Tijs

Hier ook goede ervaringen met de verwarmer van Prenatal. Er zit zelfs een adapter voor de auto bij (sigarettenaansteker). Dus ook voor onderweg bruikbaar als je dan zelf een beetje water meeneemt (wij hebben regelmatig een reis naar Duitsland moeten maken, naar de familie van mijn man).  

Terug
Bovenaan